tisdag 18 januari 2011

Mr So Damn Good Looking




Seeent inlägg, men här har softats för fulla muggar...


Sen Kväll...


Oj vilket sent inlägg det här blev! Och jag som ska upp till jobbet i morgon... Men här har softats i kväll, myysigt soffhäng med mina So Damn Good Looking x 2, det vill säga Nelson The Cat och såklart min fina make :) Kanske inte nödvändigtvis i den ordningen, haha!

Vi såg en ny programserie...

Källa: www.tv.nu

... Sommar i Sverige på kanal 3. Självaste Maria Montazamis lillasyrra var med och jag säger bara det - shit - helt gaaaalet!!




Nu - hög tid för sängen!


Nattizkramiz

9 kommentarer:

  1. Ja, sent inlägg med sen kommentar;)
    Vilket roligt program och syrran påminner så mycket om Marie herself!!

    Go´natt!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Maria ska det ju vara;)

    Hej svejs!

    SvaraRadera
  3. Godmorgon! Tittar in och önskar dig en fin dag.
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Jag skulle också vilja ha en gosig katt. Men jag och övriga fam är inte överens. De tycker att en hund är bättre. Jaja, vi får väl se :)

    Såg också det det galna programmet en stund. Inget för mig, det var lite förmycket!

    Hoppas du får en trevlig dag på jobbet. Själva är vi hemma och är sjuka :(

    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Hej på dej sötis!
    Missade det programmet.Var det nåt att se? :)
    FIIIIINT du fixat med lyktan i inlägget nedan.
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Nämen, så gooott det ser ut...:)
    En riktig liten ulltuss, så ljuvlig...!
    Vad mysigt att gosa med kisen vid sängdags,här gosas det med Stig, nattetid...hihi
    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera
  7. Jöööösses vilken sötnos. Gud vad mysigt att få gosa med den där kattmagen. Underbar katt!!! =)
    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  8. Ja men vilken snygging du har där hemma!;-) Ser ut som han njuter av livet!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. gu vilken härlig katt!!!
    jag har ochså två sötisar du ska få se dem ochså
    kram Helene

    SvaraRadera