torsdag 9 december 2010

SVART FONDVÄGG & "NYTT" SKRIVBORD



Listan till tomten är jättelååååååååååååååååååååååååång, pust!! Stackars tomtefar - det lär inte bli lätt att komma igenom skorstenen med en ny skrivbordsstol :))


Dotterns Allrum


Ni som brukar kika in här vet att  - här pågår målning!! Jag tänkte visa er ytterligare ett av alla målningsprojekt, dotterns allrum! Det började med ett trist gammalt skrivbord som sett sina bästa dagar. Maken hämtade en limträskiva från vedboden och satte bordsben på den...



Dottern spacklade och efter lite vit färg och en svart fondvägg blev resultatet så här...




Nu återstår att måla hurtsens lådfronter vita och piffa till skrivbord och hyllor lite!

Önskar er en myysig torsdagkväll!! I morgon är det veckans BÄSTA DAG *längtar* !!


Kramiz Aka

10 kommentarer:

  1. Hej Aka,

    Det blev jättesnyggt! Vilken lyx att ha ett eget allrum :) Ha en skön mysfredag!

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  2. Oh, vilket häftigt rum det blev, fulländat och med en så söt tjej där också så ser det mysigt ut.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefint o snyggt tonårsrum....
    Vad duktiga o händiga Ni Är!

    Önskar dig en fin o stämningsfull adventshelg!

    SvaraRadera
  4. vad snyggt! jag vill också måla en vägg svart någonstans, det är hur läckert som helst ju!

    SvaraRadera
  5. Ja vad ska man säga...sådan dotter sådan mor. Vad läckert det blev med svart! Klart att en stol kan komma genom skorstenen....de gäller att bara "trycka" på ordentligt.....*fniss*...
    Ha det bra & en varm kram.

    SvaraRadera
  6. Så snyggt med mörk fondvägg. Det har vi i allrummet också och det är så fint tycker jag.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  7. Vad roligt att du hittat till min lilla blogg!
    Vilket HUS!!! hur underbart som helst!!! Faktiskt finner jag inga andra ord, var tvungen att visa maken :) Fin inredning också, addar dig om det är ok på min lista?
    Ha en mysig kväll,
    Kramis

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Första gången jag kikar in i din mysiga blogg.
    Underbart hus och mycket fina bilder. Återkommer gärna.
    Önskar dig en härlig helg!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  9. Hej! Här har jag missat massor den senaste veckan. Din vän har det jättevackert hemma hos sig! Supersnygg skjorta du köpt åt mannen (jag tycker absolut han kan ställa upp som fotomodell åt dej efter att du köpt så snygga kläder åt honom ;).
    Din dotter kan skatta sig lycklig över sitt vackra rum (fastän hon här tidigare själv har påstått att hon inte bryr sig ett sk*t om inredning så tror jag nog att hon uppskattar sin supersnygga arbetshörna :).
    Ha en härlig helg!
    Kramis :)

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Vad snyggt det blev med den svarta väggen till det vita. Dottern måste vara nöjd med sitt nya rum:)
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera