fredag 17 december 2010

STÄMNINGSFULLT I KÖKET



Elljustaken sprider stämningsljus om kvällarna.

Mysfredag!



Här pågår fredagsmys (eller hur, när bloggerskan sitter här vid datorn och gör ett inlägg, hihi). Nåja, det blir snart myspys i alla fall. Vi inväntar yngsta dottern som varit på bio med kusinen, sen så!! 


Så här ser det ut i mitt kök just nu, i den lilla nischen vid skafferiet. Utanför fönstret skymtas kökets lilla entré.



I morgon blir det julpyssel här hemma, lovar lite bilder på det! Till dess...

... ha en sköööön fredagkväll!!

See You

14 kommentarer:

  1. Skönt med lite mys när veckan är slut, det är du värd!!!!/Å

    SvaraRadera
  2. Vilket snyggt halsband i förra inlägget! Och tunikan under också.
    Ha ett fortsatt härligt fredagsmys!
    Stor kram Jennie

    SvaraRadera
  3. Varmt och ombonat ;)
    Ser jätte mysigt ut.
    Härligt med julpyssel imorgon, själv så ska jag iväg och fixa naglarna :)
    Åh, jag riktigt längtar efter lite
    Ego-mamma-tid.

    Ha en underbar helg

    Kram Fia

    SvaraRadera
  4. Ser jättemysigt ut!
    Skönt att mysa lite såhär i slutet av veckan! =)

    Trevlig helg!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej Aka,

    Ååh vilken skön stämning. Varmt och julmysigt! Vi har samma stakar ser jag ;) Kul med pyssel, ska bli roligt att se vad ni hittar på.

    Önskar dig en trevlig helg!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  6. ÅÅÅ vad fint du har det gillar allt kram sussi.

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Vad mysiga bilder!
    Kikade runt lite, ditt hem är ju helt underbart! Ett riktigt drömhem :)

    Ha en fin adventshelg!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  8. Ha en mysig adventshelg
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  9. Det ser verkligen jättemysigt ut och vilken fin kudde!!!
    Hoppas att ni får en fin lördag!
    KRAM

    SvaraRadera
  10. Å vad härligt det verkar vara hemma hos er!

    Angående julgranspynt så försöker jag göra precis som du sa - jag handlar några dyrgripar varje år och kastar allt billigt från IKEA undan för undan. Fast i år är dom bra att ha dom där billiga kulorna. Vår lilla ettåring tycker att det är fantastiskt roligt att riva ner allt hon kommer åt och försöker jag ta ifrån henne något så slänger hon det i backen! Mina 50-talskulor i glas bor nog säkrast i kartongen!

    Ha en underbar lördagskväll!

    Kram, Karin.

    SvaraRadera
  11. Så mysigt du har fixat till det i köket, jag gillar mycket och så en liten soffa, tror jag det är, med fårskinn på, skulle jag vilja ha också...Det är verkligen vackert med alla ljus nu.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Underbart, och sååå mysigt!:)och jag njuter!!!:)
    Kommer nu i stämning igen, efter ett "eldigt" förlopp, här hemma...hihi
    KRAMAR och en myyysig 4:e advent till härliga dig,Cia

    SvaraRadera
  13. Hej AKA! Vill passa på att önska dig en skön 4e advent och önska dig en GOD JUL! :)

    SvaraRadera
  14. Vackert och mysigt!
    Kram till dig.

    SvaraRadera