måndag 27 december 2010

KÖKET I JULETIDER




I fönstret - en stor vit stjärna.


Mitt Kök

För ett par år sedan köpte jag tyg från det stora varuhuset och sydde längder med svarta öljetter. Jag gillar rött omkring mig på julen, tycker det är stämningsfullt. Så här ser det ut i mitt kök just nu...




Vedspisen värmer gott både om morgnarna och kvällarna - härligt!



Visar andra delen av köket en annan gång för nu ska vi ut och åka långfärdsskridskor här! Så himla skönt att få ut och röra på sig lite efter all julmat och choklad, urk...


Tjingeling


6 kommentarer:

  1. Fin header!!!
    Så julmysigt med julgardinerna. Och vilken fin kristallkrona!
    Ha en härlig tur på långfärdsskridskorna. Visst är det skönt att röra på sig efter julmaten. Jag kommer knappt i mina byxor... Men gott har det varit!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅ vad du har det mysigt hemma där skulle jag vilja vara Ha en härlig dag Kram sussi.

    SvaraRadera
  3. Sååå mysigt ni har det!
    Härligt med stora fönster och kamin i köket.
    Hoppas ni fick en skön tur, här har vi just varit i skogen och åkt kälke.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Hej Aka,

    Oj så fina vinterbilder det har smugits upp på headern :) Ert kök är sååå fint! Det blir verkligen mycket mer ombonat med rött! Vilket panoramafönster ni har! Utsikten måste vara fantastiskt fin... inte avis alls...

    God fortsättning och mys på med julen! Den varar ju ända till påska ;)

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  5. God fortsättning på dig! Här blev det en långpromenad igår och idag svettades jag på gymmet en intensiv timme. Trötta kroppen fick leva upp lite och det kändes toppen!
    Kram Milla

    SvaraRadera
  6. Så fint ni har det!!! Ser sååå mysigt ut!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera