onsdag 29 december 2010

KLÄDER FRÅN CREAM






Favvomärke No 1


Ni som följer bloggen vet säkert vid det här laget att bloggerskan gillar kläder. Jag köper oftast plagg från "billiga gatan" eftersom jag prioriterar inredning och renovering i hemmet, men mitt absoluta favoritmärke bland kläder är helt annat än de stora kedjornas. Jag har några plagg av märket i min garderob och de används flitigt!

Idag tänkte jag visa er kläder heeelt i linje med min smak, min favorit bland alla märken och det inkluderar ALLT ni ser på bilderna!! Gillar såväl kläderna som stilen (hår och make) på modellen, för att inte tala om skorna, häng på...











By Cream.


Looooove It!!!!!!



14 kommentarer:

  1. Håller med, super snyggt :)

    Har faktiskt ingenting från CREAM men tror att det ar dax för mig att kolla in deras kollektion efter denna bildkavalkad som du bjuder oss på idag ;)

    Tack för inspirationen!

    Stor Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Mums! Vilka uuuuunderbara plagg!!! Skulle vilja ha allihop i min garderob....

    Tackar också för inspirationen :-)!

    Ha en riktigt bra dag! Kram, kram!

    SvaraRadera
  3. Hej Aka!
    God fortsättning!

    Wow vilka snygga kläder!! Helt i min smak oxå!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Mmmm håller med!
    Sååå mycket snyggt, vill ha.....
    Nu ska jag ta på något mindre glamoröst och ge mig ut med barnen i snön, fniss.
    Ha en fin dag!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Trodde först det var du på bilderna, visst är ni väl lite lika du och modellen? Jättefina kläder......!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. Aah, vad snygga kläder! Tyvärr är det billiga gatan som gäller här också.
    Du liknar verkligen modellen jättemycket :)!
    Ha en toppen onsdag!
    Kram :)

    SvaraRadera
  7. Håller med föregående talare, liknar dig :) Förstår att du tycker om de fina kläderna. Kram

    SvaraRadera
  8. Tack snälla goa du när du ska hålla tummar och tår för oss 2011. Vi hoppas det hjälper nu

    Kram Teres

    SvaraRadera
  9. Jättesnygga kläder. Helt i min smak! =)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Å!!! Jag är som du! ;-)
    Allt skulle kunna få flytta hem till min garderob, underbara färger, mönsterkombinationer och modeller.

    Hoppas du har det fint nu i mellandagarna!

    SvaraRadera
  11. För mig som älskar att bära kjolar, tunikor,klänningar, och är ett strumpfreak, kan det inte bli bättre....I LOVE IT TO !!!:)
    Köpte mig i dagarna en volangscarfs i den dimrosa färgen, som är på den stickade tröjan, tycker det är en härlig färg...:)
    Tack för bästa tipsen, från en som gillar allt du visar!:)
    Kraaaaammmmmaaaaar till dig, Cia:)

    SvaraRadera
  12. Men åhhh, vad snyggt! Håller med, jag gillar allt! och bilderna var snygga att titta på, med.

    Nej du, jag är inte alls duktig, jag vet faktiskt inte hur det gick till att gå ner i vikt just nu!:-o
    Gick det bra på gymet? jag ska iväg och träna imorgon - längtar!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera