söndag 26 december 2010

JULIG LÖPARE



Undrar just hur många gånger jag bytt ut ljusen i adventsljusstaken vid det här laget, de lyser upp varje kväll här hemma. 


Duk till julens högtid


Hemma hos mig fortsätter julen ett braaaaaaaa tag till, ända till Knut knackar på dörren :) Har sett att flera av er bloggare börjat tröttna så smått på julen nu, men från mig är alltså fler juliga inlägg att vänta. 

Jag är jätteglad i min jullöpare i vardagsrummet så idag får ni se den...




Från Serholt Sweden.

Nu - frukost med rykande thé och skinkmacka, mums!!


Julkramizar från aka



7 kommentarer:

  1. Jättefin löpare!
    Riktigt än har ite ens jag tröttnat på julen:) Annars är jag den som slänger ut rubb och stubb på nyårsdagen och sätter in tulpaner. Men ett litet tag till får vi väl gotta oss.
    Stor kram från Jennie

    SvaraRadera
  2. Nydelig løper;) Tusen takk for kjempe hyggelig kommentar på bloggen min.

    Ønsker deg en fin førjulstid videre:)
    **Janne

    SvaraRadera
  3. Mmm vännen här bytts ljusen ut ofta också:) Vilken fin löpare, påminner om mina som jag har fast dom är kortare. Hoppas allt är bra och att ni har en skön fortsättning. Stor stor kram A

    SvaraRadera
  4. jätte fin löpare.
    kram
    hanna

    SvaraRadera
  5. Hej Vännen!

    Vad fint ni har det! Löparen var jättefin:-)
    Önskar dig en god fortsättning på julhelgen!

    kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Hejhej i stugan! :)
    Ja du får ta vedkorgs-eldningen till nyår ist. Jag hade nog också glömt bort det, men nu skötte ju Jocke den som ett litet barn. Hahaha.
    Jättesöt löpare!!!
    GOD FORTSÄTTNING!

    SvaraRadera