söndag 5 december 2010

ANDRA ADVENT



Idag tänder vi det andra adventsljuset...


Hemma Hos Katrin


Idag har jag besökt min fiiina vän Katrin! Vi har myst, snackat skit, druckit sååå gott thé och FOTAT, hihi. Det är för övrigt Katrin som brukar gästblogga om bakverk och mat i min blogg! Jag har gjort ett hemmahos-reportage hos henne tidigare, se här.

Nu har jag fotat lite mer från hennes hemtrevliga hus, häng på...











Jag säger bara - sååå hemtrevlig och mysigt!!

Önskar er alla en riktigt skööön 2:a advent!!

Kramizar Aka

6 kommentarer:

  1. Ser verkligen mysigt ut!!!!

    SvaraRadera
  2. Japp, jag håller med. Det är helt mysigt och vackert och vilken magnifik gran!
    Nattkram

    SvaraRadera
  3. Underbart hem!
    Tänk vad härligt det är med en god väninna, lite thé & en sju jäkla massa snack!! :D

    Önskar dig en trevlig vecka! Varma kramar Maria

    SvaraRadera
  4. Gud så mysigt du har det. Ja visst är det mysigt överallt nu:) man bara går runt i sitt hem och njuter. Kram Sussi.

    SvaraRadera
  5. Här hade vi det riktigt slött men gött precis som ni också tycks haft det.
    Att få en så´n härlig dag med en väninna är oftast sådant man minns senare i livet med värme i hjärtat.

    Kram Betty !

    SvaraRadera
  6. Hej svejs i julstugan!!!
    Hittade hit genom Håkans Party SATURDAY SHOW OFF och jag har haft en mysig stund här hos dig.., man tackar!!!
    Jag kikar vidare och återkommer snart igen....
    Kram till dig
    Marianne

    SvaraRadera