fredag 19 november 2010

Vinnaren

Vinnaren är dragen!! 



And The Winner Is...


Yngsta dottern hjälpte till...



... och vinnaren blev Maria!! Stoort Grattis!! Maila mig din adress så kommer vinsten att skickas till dig från Love & be Proud.

Önskar såå att jag haft flera vinster att dela ut till alla ni goa ute i cyberrymden!!

 Jag säger bara - såå skönt att det äääntligen är fredag!! Vilken vecka, men nu står - vila, god mat och Idol på agendan!


Önskar er en sköön fredagkväll!


Tjing Aka

6 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren, den lyckliga människa! Jättefint och det är härligt att det är fredag.
    kram

    SvaraRadera
  2. Fint att du är tillbaka och bloggar igen!!! Skööönt med fredagsmys det är vi värda!!

    SvaraRadera
  3. Hej Aka!
    Grattis till lyckliga Maria och tack för tävlingen! Kul att du är med i min utlottning oxå:)

    Ha en trevlig helg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnaren och tack för en fin utlottning! Ha en fortsatt trevlig helg! kram Nina

    SvaraRadera
  5. Grattis till Maria som fick en tidig julklapp. Jag sitter inte alls här och surar och är en dålig förlorare;)
    Väldigt fina julgardiner. Juliga helt i min smak!
    En riktigt skön lördag till dig!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnaren och tack för en trevlig tävling.

    Kram

    SvaraRadera