torsdag 11 november 2010

UNDERBARA SMYCKEN



Ett helt uuunderbart halssmycke! Jag skulle gärna bära mina barns namn kring halsen. Källa: Inredningsgalen.

Outstanding

Oj vilka fantastiskt begåvade människor det finns i vårt avlånga land, imponeras såå över fint handarbete! Avundas kunskapen, kreativiteten, engagemanget och sinnet för detaljerna. 

Checka in vilka magiskt vackra smycken...
 
Nillas smyckesbloggKlockren design (äälskar formen på hjärtat) och såå fräsch färg! Budskapet  - so true

Dalahäst, ja men visst :)) Sååå fint - lovely! Gillar också kedjan jättemycket, från Lilla Lisa design.






Drop dead gorgeous  om ni frågar mig! Av Anna Örnberg. Vilken hääärlig design, gah...

Snääälla tomten!!!

kramiz

4 kommentarer:

  1. Underbara smycken! Dalahästen skulle jag nog kunna ge en stallplats i mitt smyckeskrin... :). Jag skulle också vilja ha en namnbricka med dotterns namn på, tyvärr så har hon ett av de längsta namn man tänka sig (Wilhelmina) och på de flesta namnbrickor ryms det bara sex bokstäver :/.
    Ha en supermysig fredag!
    Kramis :).

    SvaraRadera
  2. Tjejjen, nu gäller det att du är SNÄLL! För nu har väl tomten fått massor av tips att ge till dig. Var in & tittade på dessa sidor-tack! Wow vad mycket läckert!
    Var rädd om Dig & ha en skön fredag. Kram

    SvaraRadera
  3. Väldigt fina smycken, läckra som bara den!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack för all inspiration! Skulle också gärna ha mina barns namn på smycken, men har hittills bara sett en enda variant. Och den har så många så det har inte känts så kul. Men här fanns ju hur många olika varianter som helst. Hoppas tomten hit också!
    Kram och riktigt bra helg till dig!

    SvaraRadera