söndag 21 november 2010

TUNIKA



Vad säger ni bloggisar - hit or shit?? Foto: Kappahl.


Spets & Brodyr


Jag och dottern åkte till stan igår för att kika på kläder, men inte till mig, utan till dottern som ska på julbasar idag. Men tror ni bloggerskan kunde hålla fingrarna i styr bland alla plagg i butiken *blink*. Nope, det gick INTE, hihi. Provade en tunika från Kappahl, häng med in i provhytten...




Foton: Aka privat.

Vad tror ni, är det för mycket rysch pysch över den?? 

Nu bär det snart av på julbasar! Önskar er en lovely day!!


Tjingeling Aka


14 kommentarer:

  1. Oj vad jag har missat inlägg här... Lampan blev ju som ny med lite färg och sååå snyggt med krukan i samma färg intill!

    Tunikan är definitivt helt rätt. Jag hade tänkt mig till stan idag bara för att handla mat och lite lego till dotterns kalender, men undrar om jag kan hålla mig utan att svänga in till KappAhl och prova tunikan också.. URSNYGG! Tyvärr tror jag inte den kommer att sitta lika fint på mig som den gör på dej. Tur att det inte kostar nåt att prova i alla fall :).

    Kramis och skön söndag till dej vännen :)!

    SvaraRadera
  2. Tycker den är jättefina och den passar ju perfekt! =)

    Trevlig söndag!
    Annelie

    SvaraRadera
  3. SYND att jag inte vann... :( Men det gör jag ju aldrig! ;)

    SNYGG tunika den passar dej jättenbra så jag säger hit!

    Ha en bra dag! :)
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Hit, tycker jag, du klär i den ;)

    Den ska jag också gå och kika på, fint med röda detaljer nu till kommande högtid.

    Ha en mysig dag

    Kram Fia

    SvaraRadera
  5. Den är helt bedårande! Helt i min smak! Och ännu snyggare på :-). Tycker KappAhl har så mycket fint!

    Hoppas att föreläsningen gick bra!

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Allt klär en skönhet - jag tycker du ser jättefin ut i tunikan! Usch, ja, jag måste ta mig till en "ekiperings"-affär snart, det är inte så överdrivet kul alltid...men oftast iofs!
    Hoppas det går bra på julbasaren.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Snygg! Köp den! Skulle jag gjort.

    SvaraRadera
  8. Helt klart en hit! Absolut inte för rysch-pysch. Jättefin. Du är bra på att hitta snygga kläder ute i kläd-djungeln du.
    Apropå personliga inlägg - jag tycker om det. Det var därför jag ville skriva om det som hänt. Att jag tog bort inlägget berodde inte på att jag tyckte det blev för personligt - jag var bara rädd att lämna ut andra. För egen del tycker jag inte att det är så utlämnade att berätta om svåra saker. Det är precis som du skriver, en del av livet. Om vi kan dela det svåra som vi delar det lätta så tror jag det svåra blir lite lättare att ta...
    Kram på dig, goa bloggvän!

    SvaraRadera
  9. Tjejen...Hit....hoppas att DU köpte den! Passar damen pefekt & är din "stil"....
    Hoppas din helg varit bra!
    Kramen från mig.

    SvaraRadera
  10. Jättesnygg tunika! Skulle gärna ha en sån själv.

    Novemberhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  11. Hejsan! Jag tycker det är en "Hit" absolut...Supersnygg, gillar att den är svart med rött till. Sååå fin till jul...vill ha :-)) Lampfoten blev ju som ny när den blev svart och vilken underbar lampskärm!!! Ha en bra start på veckan nu. Kramis Paula

    SvaraRadera
  12. Solklar HIT!!! Måste ta mig en tur till Kappahl på lunchen=)

    SvaraRadera
  13. Jätte fin tunika.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera