onsdag 3 november 2010

TILLBAKABLICK



Gästbloggare - vid Vätterns strand.
                                  GÄSTBLOGGARE


Hej! Gästbloggerskan K här! Jaha, då var hösten här på allvar då - mörker och kyla - och än värre ska det bli... Nu behövs en tillbakablick på sommaren som gått. Det finns hopp, ljuset kommer snart igen :)

Hoppas ni hänger med på en liten bildkavalkad genom sommar-Sverige... Sommarnostalgi...

Trosa är nästan löjligt vackert!




Sjötorp vid...


... Göta kanal.

Mysiga "Verkalängan" Bed & Breakfast på Österlen.




Bodde på ett jättemysigt hotell i Nyköping (Hotell Lanterna) där rummen gick i underbar romantisk skärgårdsstil.


Fyren i den vackra "trästaden Hjo".


Tällberg vid Siljans strand - mitt smultronställe på jordklotet!!! Man är ju dalkulla...


Nedan ser ni Gripsholms slott. Mitt emot ligger underbara Gripsholms Värshus & Hotell med rum i romantisk stil.


Hoppas att ni fått några värmande bilder till livs!


Tjing från K


6 kommentarer:

  1. Tack gästbloggaren för underbara sommar bilder. Vill du vara så snäll och hälsa till tjejen som "äger" Bloggen.....att jag är så glad över min nya kompis Love. Ge henne en riktigt varm kram också.

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vilken kick man fick här, så här på morgonen! Vilka underbara bilder. Tänk sommar & sol. Imorse var det långt ifrån det här i staden. Rå kallt som sjutton. Burr!!!

    Sjötorp är väl en liten charmig pärla! God fisk har dom också :)

    Önskar er en bra dag! Kramar Maria

    SvaraRadera
  3. Hej K! Vilka underbara sommarfoton! Fick nog lite reslust nu när jag tittade på dessa bilder :).
    Kram/Annie

    SvaraRadera
  4. När sommaren e som vackrast!!!!

    SvaraRadera
  5. Tack sööta K för att du gästbloggar i min blogg, blir så glad! och bilderna är helt uuunderbara...

    Kraaaamiz aka

    SvaraRadera