lördag 27 november 2010

SMÅTAVLOR



Eljusstaken och hängaren för julkorten har kommit på plats - alltid något : ) Tänka sig - imorgon är det redan 1:a advent!


Målning pågår...

Hemma hos mig råder lite kaos för tillfället... målarfärg, penslar, skyddspapper och ja, ni fattar va?? Inte konstigt att julstämningen lyser med sin frånvaro!! Och vad pysslar då bloggerskan med?? Myyycket... men här ser ni ett litet projekt... Det började med två gamla...


... silvriga ramar. Efter lite färg och med döttrarnas superfina målningar blev det så här...



I bakgrunden ser ni mera av det bloggerskan ägnar sig åt istället för att fixa lite advent här hemma... Ser ni vad??



Kramiz Aka

5 kommentarer:

  1. Jättefina!!!:)
    Min tavelvägg blev oxå klar till slut...:)
    Måste säga att ert hus ser underbart ut,med
    härlig rymd och såååå ombonat!:)
    KRAMAR och en härlig 1 advent,Cia:)

    SvaraRadera
  2. Ser dåligt, hör dåligt & luktar illa.....nä, skojar om det två sista...men ser liiiite dåligt & använder glasögon. Så inte ser jag vad du gör......men tavlorna som dina flickor gjort SER jag och det blev jätte FINT!!!! Så snyggt när du hängt dem ihop.....Jag är lider av "hägnings noja"....Bland de första jag ser när jag kommer hem till någon...är hur det hängt sina tavlor......fattar du.....vet ej vad man ska kalla det???
    Önskar dig nu en fortsatt skön helg!
    Kramen.

    SvaraRadera
  3. TAVELVÄGG e fint :)
    Hoppas du har en fin adventshelg :)

    PARTYT fortsätter
    Välkommen att vara med :)
    Håkan

    SvaraRadera
  4. Ser ut som det målas både här och där:)
    Ha en skön adventssköndag!
    Camilla

    SvaraRadera
  5. Beats me, kan inte se vad du håller på med. Det skulle i så fall vara att lägga ut tidningar på golvet....?!¤%??!
    Trevlig första advent!

    SvaraRadera