lördag 6 november 2010

PONCHO LISE SANDAHL




Det Kom Ett Paket!

Det här låg i min brevlåda...


... från Nordljus! Tuuuusen tack! Tänk att det var just jag som vann den helt fantastiskt fina ponchon design Lise Sandahl! Jag som ALDRIG brukar vinna, vilken himla tur!! Brukar säga att jag har tur i kärlek istället, haha... hrm... *host* hjääääääääääälp, innebär det här att allt är omvänt nu???



Foton ovan: Aka privat.

Visst är den helt sagolik?? Det tycker jag! Taaaaack Nordljus, jag är såå glad!

Önskar er en härlig lördag!


Tjingeling

16 kommentarer:

  1. Wow, vad läcker !!!!! Den passar dig perfekt!
    Grattis, Grattis, Grattis! Jag tror att den hamnade hos helt RÄTT person!
    Nu måååååste jag in & kolla på den sidan....vill ha.....
    Önskar dig en skön Lördag.Var rädd om Dig! du har säkert tur med kärleken också...*fniss*
    Kram

    SvaraRadera
  2. Va kul, grattis till vinsten!!!
    Vilken jättefin poncho, den passar dig perfekt....men det är klart...allt klär en skönhet;)
    Önskar dig och familjen en mysig lördagkväll!
    Kram L

    SvaraRadera
  3. Åååå, vad fin den är! Stort grattis! Härligt med nåt nytt i höstgarderoben!

    Jag får väl köra på det där med tur i kärlek istället... vinner aldrig... Fast varför måste det vara antingen eller? Jag vill ha tur i BÅDA :-)!!!

    Puss och kram!

    SvaraRadera
  4. Åhhhh så vacker!
    Verkligen jätte fin!

    Kram
    M I N D I
    ***
    Swappsugen?
    Sista anmälan för Julswappen 7/11
    http://julswappen.blogspot.com/
    ***

    SvaraRadera
  5. Grattar!!

    Alldeles underbaaaar!!!!

    SvaraRadera
  6. Du är ju vacker i ALLT !:)Söta du..:)

    Den ser verkligen härlig ut,och är så fin !:)
    GRATTIS....Vackert skall, vackert ha....:):)

    KRAMAR till dig,Cia:)

    SvaraRadera
  7. Aka, du hade inte tur. Det var ödet! Jag är helt säker på att ponchon var förutbestämd åt dig, för du passar så otroligt bra i den :)!

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Vad fin den ser ut!! Mysig blogg!
    kram anna

    SvaraRadera
  9. Wow, det var den snyggaste ponchon jag sett i hela mitt liv tror jag. Fast det kan ju bero på fotomodellen som bär den också:)
    Grattis!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  10. Grattis fina dig:))

    Kram, Annaleena

    SvaraRadera
  11. Grattis till den fina ponchon! Vi får hoppas att du har både tur i kärlek och tävlingar.

    Din vinst från mig är på väg den har varit på villovägar hemma.

    Önskar dig en trevlig vecka.
    kram Mia

    SvaraRadera
  12. Å herre guuu va snyggt, grattis!!

    SvaraRadera
  13. Köp en hatt!!! du skulle passa perfekt i MÅNGA olika modeller....Den skulle sitt som en "smäck" på ditt huvud...Kramar om.

    SvaraRadera
  14. Grattis till vinsten - den är sååå snygg!!

    Kram Sanna

    SvaraRadera