måndag 8 november 2010

MYSIGT SÄLLSKAP



Mr "So Damn Good Looking" himself.


Mera Plantering


Har hunnit lite längre med vinterpimpningen kring huset, men dekorationen på pardörrarna får vänta ännu ett tag. 


Tills vidare får det här enkla hjärtat hänga kvar, men till första advent blir det andra bullar :))

Jag har planterat vid...



... köksentrén!


Det har även blivit lite grönt i zinkhinkarna vid...


... vedboden och...


... på altanen.


Har även planterat lite ljung vid garaget...



Här ser ni också hur vi löst belysningen genom att skippa utanpåliggande lyktor och istället valt att fälla in spottar ovanför portarna! Jag gillar att mixa gammaldags stil med det moderna! Ska ta ett foto och visa hur fint det lyser om kvällen.

Slutligen fick det bli lite grönt i blomlådorna också...



... både på garaget och huset, puh...

Må gott!

Kramizar Aka

12 kommentarer:

  1. Så fint du fixat till det, tänk vad det gör med lite grönt och katten gillar tilltaget, det syns!
    Så klart nu ser jag ju att det är staketet i bakgrunden och inget tomteskägg, ett litet Rorschach test på farstukvisten!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du är såååååå fiffig, det har blivit jätte fint. Det där med pimpning....verkar vara som gjort för Dig! Tror att kissen också är nöjd...ser så ut.
    Ha en bra kväll. Kram.

    SvaraRadera
  3. Tusen tack för inspirationen, käraste vännen! Nu har jag också precis varit och letat fram diverse zinkhinkar och annat smått och gott. Nu SKA jag komma igång med "pimpning" av min egen veranda :-). Behövde en spark i baken!

    Kram, kram

    SvaraRadera
  4. "Den enkla kransen" tycker jag att är underbart fin! Och alla zinkkrukor...ni har det så otroligt vackert!
    Spottarna ovanför garagedörrarna var en riktigt fiffig idé, kan tänka mig att det ser snyggt ut på kvällen!
    Kram :)

    SvaraRadera
  5. Såååå fint!:)......Jag måååste ta tag i mina krukor nu.......Skyllt på vädret ???:)
    Dina bilder är så fina,och den ljuvliga kisen,bedårande!:)
    KRAMAR Cia:)

    SvaraRadera
  6. Åh så fint du gjort! Vilken underbar kisse du har! Ha en fortsatt trevlig vecka!kram Nina

    SvaraRadera
  7. Så otroligt fint och mysigt du gjort vid ert hus! Nu blev jag inspirerad att få till det lite finare här hemma också. det ser för eländigt ut...

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Så vackert och välkomnande du har gjort! Och vilket stiligt sällskap du haft också! Verkligen en söt och fin katt ni har!! Känner igen det där med att sitta på förstukvistens räcke och spana, och att vara med där det händer något kul...

    Snöiga hälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  9. Så jättefint du dekorerat! Tänk, genast ser det så välkomnande ut.
    Jag tycker den gula pardörren är så vacker. Ska bli kul att se hur du pyntar den. =)
    Mr So Damn Good Locking - så söt, så söt.

    Kram.

    SvaraRadera
  10. Men så fint det är med den gula pardörren. Jag blev helt kär i den! :)

    /Kristina

    SvaraRadera
  11. ja superfint & välkomnande!:) Å söta kissen e ju så söt!

    SvaraRadera