fredag 12 november 2010

FREDAG



Åsa & Ann-Sofie - strike a pose!
Oj vilket kvalificerat skitsnack jag och kurskompisarna haft idag :) Mycket skratt har det blivit! 


My Day


Har haft kursdag i den utbildning jag går och av det begriper maken naaada.... Mindfulness stod på schemat och när jag försökte förklara innehållet för dagen såg maken ut som ett stort frågetecken. Himla tur att vi alla är ämnade för olika saker *blink*. 

Jag kan absolut INTE klaga på miljön i kurslokalen...



Väggmålning istället för tapeter.

Fiiina lampetter...



Men checka in kristallkronan...




... sååå läcker!!

Här hemma har vi nyss haft soffmys och sett Idol ikväll. Vilken besvikelse att Elin åkte ut...


Kramizar Aka



4 kommentarer:

  1. Oh, den kristallkronan hade jag allvarligt övervägt att klippa ner, stoppa i handväskan och dra! Så snygg!
    KRam

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig skolsal ni har :). Det ser så mysigt ut!
    Ja visst var det tråkigt att Elin åkte ut... jag gillar varken Linneas sångstil eller klädstil, men måste ändå vara opartisk och erkänna att jag tycker hon är en bättre sångerska... Roligt var det i alla fall att Elin hängde med så länge som hon gjorde :). Nu håller jag tummarna för Jay :).
    Ha en riktigt mysig lördag!
    Kramis :)

    SvaraRadera
  3. Det låter som en härlig fredag - Mindfulness i vacker skolsal. Vad tyckte du om Mindfulnessen?
    Nu ska jag nog lägga mig och göra andningsankaret innan middagen:)Eller ta en liten tupplur. Vi får se vilket det blir.
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Herre gud vilken mäktig och underbar kristallkrona!
    Jag känner att jag bara gapar! Fantastisk!
    Vad roligt att du har börjat vinna lite!
    Så trevligt!!

    Jag ser faktiskt inte Idol, jag har inte riktigt tålamod till att sitta framför tv´n.. men Finalen och sådär brukar jag se ibland!
    Ha en skön måndagkväll!!

    SvaraRadera