söndag 3 oktober 2010

VINTERJACKA

Nja, kanske iiinte riktigt min stil men håll med om att det är en himla häftig look!! Från ASOS.



IN MY DREAMS


Är i behov av en varm jacka inför vintern men oj så många fina det finns att välja mellan... Skulle gärna vilja ha någon av de här...



... godbitarna på mig redan nu! Den svarta häärliga höstkappan från OBJEKT Collection och den gråa från ChillNorway är helt i min smak - såå fina!! Men jag gissar att de inte värmer speciellt mycket då kylan kommer...

Gillar stilen på de här vinterjackorna...

 Jacka edc från Ellos.



Odd Molly jackorna är också helfina, finns här. 


Snygg och prisvärd jacka från Lindex - jättefin!!


Dösnygg jacka från Vila, gah...  Har ni några egna jack-favoriter att tipsa om??

Önskar er en skön söndag!

Nu - plugg!!

TJINGELING AKA

14 kommentarer:

  1. Hej Aka,

    Hur mår du? Är du på bättringsvägen?

    Jättesnygga jackor. Den första är fräck men det såg ju lite naket ut undertill.. ;) Gillar den grå från Chill Norway och jackan från ellos var ju faktiskt riktigt snygg!

    Ert broprojekt låter spännande.

    Ha en skön söndag!

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  2. Svårt att hitta en jacka som är BÅDE varm och snygg... Köpte en svart Didriksson på Intersport förra året och är faktiskt jättenöjd med den. Passar nästan jämt, utom om man vill vara "uppklädd" och lite tjusigare - fast å andra sidan... det är ju oftare vardag än fest :-).....

    Ha en bra dag! Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej, jag har hittat hit och måste bara berätta för dig att jag älksar din header. Så fin!

    SvaraRadera
  4. Älskar... jag kan stava :-)

    SvaraRadera
  5. Tack för omtanken Sanna, är liiite bättre men skulle gärna vara hemma längre och kurera mig lite extra...

    Tack för tipset K, håller med - det är ju oftare vardag än fest, helt klart!!

    Välkommen till mig mammaxtre, så kul att du hittade hit och tusen tack för dina vänliga ord om min header! Roligt att du lämnade en kommentar!

    Kramiz aka

    SvaraRadera
  6. Det svårt, jag funderar på odd molly jackan, men kan inte riktigt bestämma mig

    SvaraRadera
  7. Jackorna är så snygga, gillade den tredje i från Chill Norway MKT....:)
    Men som du säger,inte så praktisk eller varm,men snygg var den.....:):)
    Jag har alltid svårt för att hitta mig en vinterjacka,slutar oftast med att jag inte hittar någon, använder mig sen av den som har hängt med något år.....:)
    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera
  8. Hejsan där !
    Härlig blogg o vackert hus du har.
    Tackar så mkt för jacktipsen, är precis ute efter en i detta nu.
    Kram Betty !

    SvaraRadera
  9. Sista gillar jag och den ser varm och go´!
    :)

    SvaraRadera
  10. Inte helt enkelt det där med att välja jacka... Odd Molly jackan är fin. =)

    SvaraRadera
  11. 2:an och 3:an skulle jag vilja ha NU!:)
    Tack för alla tips på jackor!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Åh vilka snygga jackor. Jag som inte tänkte köpa nån ny vinterjacka i år, men nu blev man ju lite sugen... Bäst att hålla sig ifrån alla affärer en tid ;).

    Kramis :)

    SvaraRadera