onsdag 13 oktober 2010

ARMBAND




I sambarbete med Love & be proud lottar jag ut ett jättefint armband! Utlottningen pågår fram till 
19 november då vinnaren dras.


Hoppas du vill vara med! 


För att delta gör du följande;

För 1 lott:  Lämna en kommentar nedan och skriv att du vill vara med i tävlingen.
För 2 lotter:  Lämna en kommentar nedan, kopiera bilden ovan och klistra in den i din egen blogg. Länka sedan till min blogg - A House With A View.

Obs. Skriv i kommentaren nedan om du deltar med en eller två lotter!

       Lycka Till!



86 kommentarer:

  1. En lott tack. Men snurra tombolan riktigt länge.....Kram

    SvaraRadera
  2. O - jisses vilket bedårande armband!!! Har på tok för för lite "bling-bling" i mina gömmor :-). Jag vill givetvis delta med en lott!

    Stor kram från vännen K

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Vilket underbart armband! Klart jag vill ha chans på det :)
    Jag länkar så jag deltar med två lotter.

    Ha en bra kväll!

    //Carina

    SvaraRadera
  4. Halloj!

    Klart jag vill vara med i din utlottning - med två lotter. Givetvis länkar jag. Kanonfina armband!

    Ps. På bilden du undarde om vilka det var så är det vänninan och hennes dotter, sedan vår dotter, 12 år, och vår son ,9 år. Och han med skumpan är Maken, Martin.

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  5. "Blink"......de är klart arr jag skall skicka dig några kort.....*blink*.....Kram.

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Vilken fin vinst!
    Jag vill gärna var med, länkar från min blogg, 2 lotter!
    Har det bra!
    Kram Sirpa
    Ps Jag har en liten utlottning hos mig!

    SvaraRadera
  7. Hej kära vän!
    Vilket jättefint armband!
    Tror att det skulle passa perfekt på min arm:)
    Jag deltar med en lott och håller tummarna.
    Kram från L

    SvaraRadera
  8. Jättesnyggt !
    Jag gillar verkligen hennes underbara smycken .
    Jag deltar med 1 lott och hoppas på vinst .
    Fyller dessutom år den 24:e så detta armband vore en underbar present.
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Hejsan hoppsan! Så generöst. Klart jag är med i din tävling. Två lotter önskas, tack :)

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  10. Vilket vackert armband, precis i min stil då jag är fruktansvärt svag för ljusa pärlor och silver!
    Har ingen blogg så jag för nöja mig med 1 lott.
    Mvh Terese
    terese.rhodin@comhem.se

    SvaraRadera
  11. Åh, vad snyggt! Självklart vill jag vara med :). Jag deltar med två lotter och håller tummarna!
    Kramis :)

    SvaraRadera
  12. Oj jag är mer en gärna med utlottningen av det vackra armbandet! Tyvärr har jag ingen egen blogg utan jag deltar med en lott och håller båda tummarna! :)
    Mvh - Karin
    amathean@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Så klart att jag vill vara med! Länkar till din blogg. Håller tummarna:)
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  14. hej. jag är gärna med. martina_holst@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. 1 lott: jag vill vara med-. min mail: fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag är med! En lott, ingen blogg :) VILL HA!
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Åh va fint! Deltar med en lott.
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag har tipsat om din tävling här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/october/armband-1911.html

    SvaraRadera
  19. Hej! Jag vill självklart vara med i din fina tävling och länkar också så att fler hittar hit på: http://villduvinna.blogg.se/2010/october/armband-1911.html

    Hoppas på tur!
    Mattias
    mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag vill vara med och tävla! =)

    SvaraRadera
  21. Heej! söt armband :) ,jag vill vara med i din tävling :)
    har länkat :
    http://diilins.blogspot.com/2010/10/tavling-avslutas-19-november.html

    två lotter :D


    ha det bra !

    SvaraRadera
  22. Jag är gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  23. Ja e me o tävlar !! :D

    jag_jessika@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag vill va med & tävla! =)

    SvaraRadera
  25. jag tar gärna 2 lotter. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/october/armband-2.html

    mail: litenmentuff@live.com

    ha en fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera
  26. Vilken snyggt armband! Jag deltar jättegärna i tävlingen. Jag har tyvärr ingen blogg, så kan ej länka.

    Ha det så bra!
    Hälsningar Sandra (santtu_nyberg@hotmail.com)

    SvaraRadera
  27. Jag vill vara med i utlottningen med en lott :)

    SvaraRadera
  28. Hej, vilket fint armband. En lott på mig.

    koltrast5@gmail.com

    SvaraRadera
  29. Jag vill gärna vara med, med en lott^^

    SvaraRadera
  30. Jag är gärna med och deltar med två lotter

    http://lindatavlar.blogspot.com/2010/10/vinn-armband-1911.html

    SvaraRadera
  31. För 2 lotter!

    Jag är gärna med och har länkat här: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/october/armband-1910.html

    /Sandra

    Ps, har också en tävling på min blogg där du kan vinna två stycken armband från Love & be Proud: http://surrovich.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-tva-armband.html

    /Sandra

    SvaraRadera
  32. Jag vill gärna vara med! Vilket snyggt armband :D
    Har ingen blogg så det blir tyvärr bara en lott för mig :)

    SvaraRadera
  33. Hej Aka!
    Vilket fint armband! Jag är gärna med o länkar från mig!

    Kul att du är med o tävlar hos mig oxå:)

    Ha en trevlig kväll!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  34. Jag är gärna med i din utlottning av det fina armbandet.
    Två lotter till mig då jag länkar med bild hos mig.
    Mia

    SvaraRadera
  35. Jag är jättejätte gärna med:) Här har jag länkat:http://casshh.devote.se/blogs/6366700/armband.htm#WriteComment

    SvaraRadera
  36. Vill gärna vara med!
    Vilket fantastiskt vackert hus!!
    MVH Johanna

    SvaraRadera
  37. Hejsan, vill också vara med och tävla om det snygga armbandet.

    / Pia
    bakformen@gmail.com

    SvaraRadera
  38. Hej vilket otroligt fint armband, klart jag vill vara med o tävla.

    Länkat o klart så 2 lotter tack.

    Ps missa inte min utlottning♥

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  39. är självklart med och tävlar, riktigt vackert armband!

    SvaraRadera
  40. Hej, jag är gärna med :)
    Mvh, Carita

    turkost@gmail.com

    SvaraRadera
  41. Jag vill vara med. Ha de gottit! iceblueeyes_85@hotmail.com /Emma

    SvaraRadera
  42. Självklart vill jag vara med i din utlottning! Länkat har jag på min blogg.
    Therese

    SvaraRadera
  43. Jag är med med en lott;)

    CarolineKarlsson5@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. jag är gärna med med en lott! :) super fint armband!
    golie798@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Jag vill gärna vara med och tävla
    Ha en härlig höst
    Britt

    britt.jonesig@telia.com

    SvaraRadera
  46. Vill vill vill vara med, så då är jag väl det! *fniss*

    Länkar så klart från min blogg, så två lotter, snälla :)

    Ha en fortsatt skön tisdagskväll!
    Kram ia

    SvaraRadera
  47. Jag vill gärna vara med i din tävling och önskar två lotter. Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  48. Jag är gärna med och tävlar om det fina armbandet. (en lott)
    Mvh
    Åsa
    holgerssonasa@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Jag vill vara med i tävlingen :)

    Har även länkat här: http://loon.blogg.se/tavlingar/2010/october/armband.html

    Kram Evelina Loon@live.se

    SvaraRadera
  50. Jag vill jättegärna vara med!

    Har också länkat; http://isabellli.blogg.se/2010/october/tavling-armband.html

    Håller tummarna :-)

    Min hotmail är bellybus@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Hej hej!
    Jag vill vinna! :) Jag har länkat hos mej redan och nu väntar jag bara på ditt vinstmeddelande. ;)
    KRAM

    SvaraRadera
  52. Hej! Jag vill gärna vara med och tävla om det fina armbandet! Länkar med bild från min blogg för 2 lotter!
    Ha en trevlig helg!
    Margot

    SvaraRadera
  53. Jag är med och tävlar, och vill ha två lotter.

    Länk: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/october/ahousewithawiev-19-november.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se
    http://nilssonpettersson.blogg.se

    SvaraRadera
  54. Vilket fint armband! Är gärna med i utlottningen och hoppas på turen!Härliga bilder!
    MVH
    Lena F.
    lenaforsstrom2@yahoo.se

    SvaraRadera
  55. Annelie (fox_box005 (at) hotmail.com)26 oktober 2010 00:17

    Jag vill vara med!

    SvaraRadera
  56. Hejsan! Vilket underbart armband! Jag har länkat med bild från min blogg och vill gärna vara med i utlottningen! kram Nina

    SvaraRadera
  57. For et nydelig armbånd. Jeg vil være med! 2 Lodd på meg.

    Tirsdagsklem

    SvaraRadera
  58. Vad roligt att hitta till din fina blogg! Jag deltar gärna i tävlingen, länkar från mig och lägger till dig!

    SvaraRadera
  59. Hej! Vill gärna vara med i ditt lotteri med en lott.

    carinahansson78@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Hej! klart jag vill vara med i utlottningen:)
    johanna_bellio@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Jeg vil gjerne være med på trekningen! Jeg har postet bilde og link i bloggen min, så da blir det 2 lodd på meg. Ha en fin kveld! Klem

    SvaraRadera
  62. Är gärna med! Armbandet är ju så sött :)
    Maria Ö
    hatti_fnatti@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Jag vill gärna vara med och tävla om det fina halsbandet :) Har länkat till tävlingen på min blogg!

    Trevlig helg!
    Kram, Sofie

    SvaraRadera
  64. hej! jag vill gärna delta i utlottningen av det fina armbandet. länkar från min sida!
    h. ingela

    SvaraRadera
  65. skulle bli överlycklig om jag vann ett vackert armband - länkar naturligtvis fr min blogg

    SvaraRadera
  66. Vill jättegärna vara med! En lott till mej.

    SvaraRadera
  67. Klart man vill vara med och tävla. Länkar till dig också.
    Hoppas du har en bra söndag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  68. Vill gärna vara med och tävla om det fina armbandet, länkar inne hos mig och hoppas på två lotter.

    Kram

    SvaraRadera
  69. Riktigt fina armband! Har länkat här: http://ahousewithaview-aka.blogspot.com/2010/10/utlottning.html

    Grabbar därmed åt mig två lotter!

    SvaraRadera
  70. Gud vilka fina armband, jag håller alla tummar att fru Fortuna är med.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  71. Jag vill också vara med! Armbandet är urfint. En lott räcker för mig, jag är usel på datorer;).

    SvaraRadera
  72. Vilket fint armband! såklart jag vill vara med

    SvaraRadera
  73. Jag är gärna med!

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2010/11/19-nov-vinn-ett-armband.html

    SvaraRadera
  74. Jag vill vara med. fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  75. Jag är gärna med också...

    Länkar från min blogg så det blir två lotter!

    Ha en fin dag, kram Marie

    SvaraRadera
  76. Så fint armband, det vill jag gärna vinna. Länkar på min blogg, så jag tävlar med två lotter.

    SvaraRadera
  77. Hej! Två lotter vill jag ha, så jag har länkat till tävlingen här: http://fairy.blogg.se/appletree/2010/november/armband.html

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  78. Jag vill ha en lott för att försöka vinna det fina armbandet.

    SvaraRadera
  79. Hej..
    Givetvis vill jag vara med och tävla om det fina armbandet och har länkat i min blogg via en gadget. Så två lotter så chansen blir lite större;-)

    Kram kram

    SvaraRadera
  80. 1 lott men hoppas på tur! :)

    SvaraRadera
  81. Länkar från min sida så jag slår till med 2 lotter

    /Angelica

    SvaraRadera
  82. Vill gärna vara med i din utlottning. Har också länkat på min blogg så jag kniper 2 lotter.
    /Cecilia

    SvaraRadera
  83. Höll på att glömma din utlottning... Men det är klart att jag vill vara med och tävla om det söta armbandet! Länkar från min blogg, så det blir 2 lotter.

    Novemberhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  84. En lott tack!
    Provar mina ytterst små vinstchanser så här i sista stunden..!
    Men HUR ska du kunna välja en vinnare bland alla hoppfulla?! Blir inte lätt!
    Kram, och ha en underbar helg! Det kan väl kännas välbehövligt!

    SvaraRadera
  85. Jag har precis hittat din fina blogg och vill jättegärna vara med i utlottningen med en lott. Om jag skulle ha turen att vinna vill jag mer än gärna ha det fina halsbandet du har på bilden. Svar på husets färg är rött! ha det så bra, jag har satt mig som följare! mvh nettan

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera