onsdag 27 oktober 2010

SAFARI



GÄSTBLOGGARE!

Tjoooo! Här har ni yngsta dottern in the house som gästbloggar idag! Nu är det ju så att jag inte bryr mig ett ski.... *hrm* är helt ointresserad av inredning så jag tänkte visa bilder från vår safari på Mallis istället.




Fett coola djur men inget går upp mot babianlägret! Heheheh, det måste ha varit det roligaste på semestern :D då mamma fick damp när en babian hoppade upp på bilen! Mamma började skrika när babianen hängde sig fast på hennes fönster... Hahaha! 

Check this out!



Vilka snyggingar!? Nice ass...


Foton: Aka privat.


Best vacation ever!

Tjao! 

//J

7 kommentarer:

  1. Vilket roligt inlägg du har gjort:))
    Skulle gärna velat sett din mamma med babianen på fönstret ;)...inget kort på henne?
    Ha en trevlig kväll!
    Kram från L

    SvaraRadera
  2. Tjao, det var roligt att du "hoppade" in i stället för mamma. Kul att se bilder från er Safari på "mallis".....var nu lite smart & kräv en liten extra peng till helgen....när mamma fick fritt i kväll.....hi,hi,hi
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Roligt! Jag skulle också skrika om den hoppade upp på mitt fönster!

    SvaraRadera
  4. Hahaha tror jag skrattar ihjäl mig! Äpplet faller inte långt från trädet ;) Tror mamma får se upp för snart blir det nog konkurrens i bloggosfären hihi!

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  5. Haha :). Vad roligt du skriver! Skulle verkligen ha varit roligt att se din mammas min där i bilen...kanske det inte bara är björnar hon har fobi för ;).
    Kram/Annie

    SvaraRadera
  6. Mer gästbloggeri, du var en kul fläkt!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder på er safari!:)
    Förstår din mamma blev rädd när detta dök upp på rutan...:)
    Det var roligt att se dina bilder , nu får du be mamma om mer gästbloggeri, för det vill vi
    se mer av..!:)
    KRAMAR Cia:)

    SvaraRadera