måndag 11 oktober 2010

MYSIG RESA

Älskade lilla tjej i sommarparadiset! 



ANNIVERSARY



Jag och maken åkte ju på en bröllopsresa i augusti, minns ni? Yngsta dottern följde med. Tog några bilder som jag tänkte visa. Det är en hel del foton så jag delar nog upp dem i ett par inlägg. 

Planet skulle lyfta tiiidigt så vi checkade in på Scandic Infra City kvällen innan.





Fantastiskt fint hotell!

Väl framme på häärliga Mallis checkade vi in på det här hotellet...





Såå mysigt!!


Jag gjorde ett par inlägg till bloggen under resan men här...


Foton: Aka privat.

... ser ni den värsta datahackern!! 

TJINGELING

8 kommentarer:

  1. Underbara bilder på eran HÄRLIGA resa !:)
    Och en dotter SÅ vacker !:)

    Sådan mor, sådan dotter....:)
    KRAMAR Cia:)

    SvaraRadera
  2. Underbart!
    Jag minns bäst din beskrivning om hur din stackars make fick packa om väskorna flera gånger när ni skulle hem.. !! Det var störtskoj att läsa, guh, som jag skrattade!
    Ha en mysig kväll, och hoppas din eländesförkylning ger med sig alldeles, alldeles omgående!

    SvaraRadera
  3. Numera kan jag inte säga till de halvvuxna att sluta sitter framför datorn ...
    Härligt. det såg ni ut att ha!
    :)

    SvaraRadera
  4. Tack söta rara snälla du för kommentaren i min Blogg! Du ANAR inte vad det värmde i mitt hjärta! Även en tår rann på min kind, så rörd blev jag.......så du "bara" vet!
    Kommer väl ihåg er resa.....följde med.....
    Önskar Dig nu en fortsatt bra vecka.Var rädd om dig!
    Stor, varm äkta Kram från mig.

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga semesterfoton! Bikinin ser jättesnygg ut :)!
    Du har en utmaning inne hos mig ;).
    Kramis :)

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga bilder och vilket bikinifynd.

    SvaraRadera
  7. Hej Aka,

    Oh yes, visst minns jag den. Ser så härligt ut! Fin bild på din dotter.

    Vilka fina bilder du har tagit där ni bor. Så vackert med ljuset och alla höstfärger kring sjön. Ser ut som ni haft en superskön helg.

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  8. Härligt sommarminne för livet!

    SvaraRadera