fredag 1 oktober 2010

LÅÅÅÅÅÅÅNG SJAL


Mina sööta kurskompisar som jag tycker så mycket om!! Oj vad ni förgyller mina fredagar!! Och shit vad ni var skruvade idag :))


ÄNTLIGEN FREDAG!

Bloggerskan gick på kurs första dagen efter sjukskrivningen och höll fullständigt på att hosta lungorna ur kroppen, usch... Sågs nog som värsta smitthärden på kursen - pinsamt... Gick akut till Apoteket och köpte hostmedicin. Passade på att kika in på H&M och hittade en lååååång sjal kring min onda hals! Vilket fynd, alla sjalar kostade 30 sek oavsett tidigare pris, det kallar jag REA!




Nice! 

NU - mat med glass till efterrätt - mums!! Antar att jag får hosta mig genom heeela Idol, men vad gör väl det när det är fredag!!

Önskar er en hostfri fredag!!

TJINGELING

9 kommentarer:

  1. Wow, vilket fynd! Verkligen snygg, både färg och struktur. Vi ska hoppas hostan ger med sig nu när du får vira en sådan snygging runt halsen :).
    Ha en skön kväll i TV-soffan!
    Kram :)

    SvaraRadera
  2. Att vara skruvad var enda chansen att hålla sig vaken, somnade faktiskt men vaknade när huvudet for bakåt... Ha en skön kväll min vän <3

    SvaraRadera
  3. Hejsan!

    Åh den där ser ut att värma gott! Vilket fyndpris!! Hoppas du blir av med hostan nu när du kurerar dig med nya sjalen och medicinen. Hosta är ju bara sååå jobbigt!

    Snygg ny header - så höstfin :)

    Trevlig helg Aka!

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  4. Tur att sjalen inte kostade host... menar skjortan!
    :)

    SvaraRadera
  5. Snygg! Tror bestämt att vi har likadana klockor :o))
    Trevlig lördag!

    SvaraRadera
  6. Åh! Så snygg sjal! Och en sådan snygg bloggerska! Gudars skymning!

    Hostan hör väl till efterrätten vid en förkylning. Väldigt irriterande, särskilt på nätterna!
    Tack så ljuvligt för alla fina och värmande kommentarer! Blir så GLAD varje gång!
    Hoppas du får en skön lördag! Hosta lugnt! Kram

    SvaraRadera
  7. Vilken snygg header! Och likaså sjalen och bloggerskan:)
    Krya nu på dig!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Mmm vad gossig och fin!!
    Hoppas du snart piggar på dig..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  9. Hei på deg! Tusen takk for superkoselig hilsen inne på bloggen min:-) Veldig hyggelig! Ha en super lørdags kveld! Klem Kristin

    SvaraRadera