söndag 10 oktober 2010

KALAS OCH FISKE


Dottern väntar på att det ska nappa! Mössa och jacka Stadium.



SÖNDAGEN I BILDER



Oj vad helgen gått undan, har knappt hunnit med alls! Tänkte visa hur vår söndag sett ut! Fiske och kalas har stått på agendan! Dottern och kompisen har fiskat...






Bakom dottern ser ni makens söndag - bryggbygge! Det tar sig, lovar mer bilder på det!


Det kommer bli ett sådant här krysstaket kring bryggan när däcket är klart- sååå snyggt tycker jag! Här ses grannens brygga.

Dagen avslutades med kalas hos min mor som fyllt år och bjöd på goooood tårta! J



HA EN SKÖÖÖN SÖNDAGKVÄLL!

aka

6 kommentarer:

  1. jag blev också nyfiken, fick ni någon fiskelycka?

    SvaraRadera
  2. Verkar som om det var en fin helg hos er. Blev det någon fisk, eller? =) Kram.

    SvaraRadera
  3. Jag sa till min sambo för några veckor sedan att vi måste ju FISKA!!! :)
    Jag är egentligen inte så mycket för att fiska, men det är ju mysigt att meta (ett tag) och Betty har ju aldrig varit med och fiskat nån gång.

    Jättefinabilder, ser helt underbart ut! Fin scarf på dej också. :)
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Hej och tack för kommentaren på min sida!
    Vika härliga bilder du visar!! Älskar alla höstens färger!Fick ni napp då?
    Härlig tröja du fått:))

    kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Tack för alla kommentarer!! Vet ni, det blev inte ett enda napp - ooootroligt!! Men, dagen blev bra ändå!!

    Kramizar aka

    SvaraRadera