lördag 16 oktober 2010

KLÄDER FRÅN LOVE FOREVER



Maria Montazami - en kul tjej med en bra klädsmak!!



HEJ VÄNNER!


Är sååå arg idag, grrr... Hade hela mobilen fullproppad med härliga bilder från min after work med vännerna igår kväll MEN bloggerskan hade glömt sätta på blixten så INGA bilder går att använda, buhu.... Det innebär att ni bloggläsare bland annat missar en bild på en såå himla snygg väska från Dolce & Gabbana som en av vännerna fyndat på Tradera, gah... Nåja, jag får ta EXTRA många bilder nästa gång istället- DE KOMMER INTE UNDAN, fniss. 

Här kommer lite inspiration till höstgarderoben istället!!









Want them all!!

Samtliga från Love Forever!


Ha en sköön LÖRDAG!!

aka

8 kommentarer:

  1. Maria har alltid supersnygga kläder!
    Hon är dessutom den enda vettiga ifall man måste välja bland våra svenska Hollywoodfruar!
    Jag håller med dig om att det även handlar om en skaparglädje i bloggen! Just att man gillar den som den är själv!
    Man ska egentligen inte bry sig om så mycket av vad andra tycker eller tänker, men visst kan man fundera ibland!
    Jag gillar DIN stil och vad du väljer att skriva och lägga till bilder! Du är en av de få som jag verkligen FASTNAT för!
    Ha en skön lördag! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag skulle vilja ha ALLT !:)

    KRAMAR Cia:)

    SvaraRadera
  3. Toppar som är romantiska och tuffa på samma gång, gärna tunikor, tillsammans med jeans och boots - I lööööv!!! Jag vill också ha varenda outfit! Nu ska jag in och kolla på Love Forever.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  4. Hejsan!

    Aah så förargligt det är när man upptäcker efteråt att det inte blivit nåt av bilderna, synd! Du hittar alltid så snygga kläder! Gillar vad jag ser (och tapeten är ju jättesöt.. ;)) Får erkänna att jag inte tittat på Hollywoodfruar alls men hon verkar vara en härlig tjej, Maria.

    Ha en fortsatt skön helg.
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  5. Tjingeling härliga tjejen! Jag vill ha ALLT förutom den där svarta halva stickade saken....
    Är du medveten om att du satt myror i huvudet på "tanten" med de där orden som jag fick av dig...*fniss*.....men jag ger mig inte...snart kommer de.....gör ju allt för den här mysiga tjejen....hi,hi,hi. Var rädd om Dig !!!
    Varm äkta varm kram från mig.

    SvaraRadera
  6. God Morron!
    Vilka fina o snygga kläder du visar oss, skulle vilja ha allihopa! Fniss....

    Helt i min smak.....
    Kul att du ville vara med på min lilla utlottning också.

    Hoppas att du får njuta av en fin o skön söndag!

    Kram Therese

    SvaraRadera
  7. Åhh, vad tråkigt med blixten.

    Men du bjuder ju iallafall på jätte fina inspirationsbilder ;)

    Tack för tipset, där ska jag kika in :)

    Just nu vill jag bara handla & handla

    Ha nu en super härlig söndag

    STOR kram Fia

    SvaraRadera