torsdag 21 oktober 2010

HYLLA




BEHOV AV HYLLA? NÅGON??

Tidig morgon, kyligt som attan... 8 minus... Går mitt i stan på väg till kurslokalen för handledning... och precis händer något oväntat!! Vad skådar mitt norra öga?? 



Men hallå, vad är det här?? Känns som hyllan där borta är lite malplacerad i sammanhanget, eller?? Jag menar... nog borde väl hyllan placeras liiite mer åt vänster?? Dessutom tycker jag att det lilla bordet ovanpå hyllan ska stå snett framför hyllan istället! Hur tänker folk??  





Någon form av EXTERIOR DESIGN måste man väl ändå kunna begära av gemene man :)) 


ps. tack du hääärliga människa för att du förgyllde min dag !!!

Aka

8 kommentarer:

  1. Hahaha, så härligt!!!

    Ps. Kan tillägga att jag har en precis sådan hylla i min ägo. Den står i dotterns rum och är vitmålad och avskalad av "snickarglädje" - och faktiskt riktigt fin:)

    Kram Jennie

    SvaraRadera
  2. Det här har jag faktiskt funderat på att göra själv en gång, men gjorde det aldrig. Det ÄR mycket smidigare! Och ROLIGARE!

    (Fick höra den ljuva anklagelsen från Ettan häromveckan. Man blir liksom bara så glad av att höra såna begåvade uttalanden;)

    Stor kram och snart fredag!!!!

    SvaraRadera
  3. God kväll tjejej, nu är jag här och tassar....hör du mig?.....nä jag smyger fram i mörkret....hi,hi,hi. Hoppas att allt är väl med dig! viken "rolig" idé att ställa ut saker. Men de är klart att "designern"....såg att de inte var placerade rätt.....du är bara sååååååå härlig! Var rädd om dig!
    Varm Kram från mig.

    SvaraRadera
  4. Gapskratt :). Tänk vilken härlig värld det skulle vara om alla skulle vara som den "hyll-människan". Men jag håller med dig, den borde vara placerad längre till vänster. Bordet ser jag dock som en modern installation ;).
    Kramis!

    SvaraRadera
  5. Hahahaha underbart ju!!!!
    Nappade någon tro? :)
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Kul! Okonventionellt och kul!
    Kul att outcoola blocket också!
    Men jag håller med, placeringen var inte riktigt, riktigt bra, lite mer åt vänster och ner med lilla bordet och dit med en fåtölj!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hihihi.....Vilken ide !!!!:)
    Jag tror absolut en fåtölj hade passat perfekt,om man tar ner bordet, och sen ställer
    en fåtölj bredvid.....Riktigt inbjudande :)
    Lite böcker i bokhyllan och dagen är räddad...hihi

    KRAMAR till dig HÄRLIGA bloggvän, Cia:)

    SvaraRadera
  8. Nämen!!! Ja jag hade anfallit både hyllan och bordet, även om jag så skulle släpa med mej det hela dagen, hihi. Vilket fynd du gjort! Kram på dej

    SvaraRadera