fredag 29 oktober 2010

HALLOWEEN OCH KLÄNNING



Äldsta dottern halvvägs in i sitt halloween-fix!! Scary fest står på agendan men ännu fattas de svarta läpparna och fladdermusöronen... Få se om jag hinner med att ta ett foto så ni får se det färdiga resultatet i morgon!


Happy Halloween


Tjing bloggisar! Det är halloweenhelg och den känslan började redan igår kväll hos oss...




Minsta dottern in action! Pumpan byter skepnad från en fredlig grönsak (eller är det en frukt?) till ett elakt väsen :) Mysigt välkomnande på förstukvisten! 

Snart november och det kryper allt närmare juletider. Det planeras redan för julfest på jobbet! Hittade en fin klänning/tunika som kommer passa perfekt, häng på in i provhytten vetja!







Jättefin tycker jag! By Kappahl.

Nu - Idol! Ha en riktigt skööön fredagkväll!



mwohahaha.....



10 kommentarer:

  1. Hallojsan!!

    Ja pizzan är verkliegn galet god!! Rekomenderar den =)
    Åh den rutiga klänningen har jag också spanat in, hur är den i storleken? Liten/stor?
    Ska på 50 års fest i morgon och har lite klädångest =)
    Tack för att du tog dig tid att kommentera hos mig =)
    Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Vilka underbart söta döttrar....:)
    Sådan mamma, sådana döttrar...:)

    Klänningen är jättefin....Och som jag sagt tidigare, fint skall fint ha !:)
    Sen har den ju färgen som jag gillar....
    Rött....hihi
    Härlig helg till dig och de dina,KRAM Cia:)

    SvaraRadera
  3. Vilken fin klänning! Den får jag nog kolla in imorgon! Tack för tipset!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Jättefin på dig! Lite country-inspirerad!
    Låt mig gissa..399 eller 349..
    Tar de 299 har de ansträngt sig ;)
    Som gammal KappAhl anställd i 4 år, så lär man sig att gissa ganska bra ;)
    Hoppas du använder kupongerna, dom är bra! Ingår egentligen i priset redan, men man bör använda dem ifall man får dem! Man kan tjäna rätt bra!
    Happy Halloween, söta du!
    Och tack för din varma omtanke!

    SvaraRadera
  5. hej! kul att du lämnade en kommentar hos mig så jag hittade hit. jag ska börja med att delta i din utlottning :)
    skön helg! h. ingela

    SvaraRadera
  6. Mysig halloweenhelg önskar jag!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  7. Tack snälla för att du kikade in hos mig.
    Roligt att pyssla lite till Halloween

    Trevlig helg

    Kram

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Blev jätte glad för din hälsning. Hoppas att du får en härlig helg. Kommer att läsa din blogg sida i em
    Ps Gör fin klänning från Kappahl/ Kramis Linda

    SvaraRadera
  9. Hej, kul att du tittat in hos mig så jag kunde hitta hit! Gillar verkligen klänningen. Du var jättefin i den. Ska kolla om jag hittar den i Karlstad. Nu ska jag titta runt lite på din blogg. Jag kikar gärna in igen. Ha en fortsatt fin helg! Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Vilken ljuvlig blogg, underbart hus, godumlig utsikt och bedårande klänning!!! :D Grattis till vinsten också förresten! Tjing Susanne

    SvaraRadera