onsdag 1 september 2010

VÄLKOMMEN SEPTEMBER!!



NY MÅNAD

Först, stort tack för era fiiina kommentarer, de gör mig så glad! Vilka omtänksamma människor ni är, så kul att få lära känna er via bloggandet!! 

Till något helt annat, idag MÅSTE bloggerskan byta sängkläder i dotterns säng - pronto!! Skulle ha gjorts för flera dagar sedan, hjääälp (pinsamt) och det är sannerligen på tiden att dottern själv blir delaktig i proceduren... 

Bland det första man ser i minsta dotterns rum är dessa skojiga och färgstarka tavlor!





Känner på mig att dottern vilken dag som helst kommer vilja byta ut dessa mot lite tuffare affischer föreställande en massa artister jag aldrig ens hört namnet på... Buhu...

NU...



... motion!! Jag tänker inte tillåta att min ryggrad kraschar och går av på mitten vilket kändes fullt möjligt under semestern... Min fysik "suger" för att välja barnens uttryck!! I morgon väntar dessutom ett kiropraktorbesök, suck...

KRAAAAAAMIZ

7 kommentarer:

  1. Fina tavlor! Ja jag är glad att mina barn är små än för då kan jag bestämma allt i klädväg och inredning ;-) Måste också bädda rent!

    SvaraRadera
  2. Ajaj inte kul med ryggont.
    Du är SÅ duktig som motionerar och tar tag i det där. :)

    Jag gillar tavlorna!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Du måste vara rädd om din rygg!!! Men du är såååå förståndig så du fattar det själv....*fniss*
    Jag tyckte affischerna var snygga!
    Kramen från mig.

    SvaraRadera
  4. Jobba på med motionen!
    Min kropp känns mycket bättre sedan jag började motionera med promenader. I början fick jag ont i svanken, ryggen, höfterna, överallt. Allt det där är borta, men vikten är kvar.. Fast det bästa av allt; jag har nästan aldrig huvudvärk längre!
    Jag tackar själv för dina kommentarer! Jobbar på att förbättra headern. Kramelikramen

    SvaraRadera
  5. Hej hej!

    Hihi! Ja här får de allt bädda sina sängar själva. Det skulle väl vara det enda "positiva" med ryggont - att de tidigt fick lära sig att hjälpa till. Vilket är fallet efter tolv år med ryggproblem som inte tycks ha nån ände. Det suger stort.

    Lycka till med besöket hos kiropraktorn!

    Kramar Sanna

    SvaraRadera
  6. Hejsan!
    Var rädd om din rygg!
    Ja, Matilda får hjälpa till med saker här hemma lite smått och i hennes rum. Jag tror det är bara nyttigt.
    Vilka härliga tavlor i din dotters rum. Underbart!
    Ha en fin torsdag.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  7. Hej! Vad fina tavlor i dotterns rum, antagligen blir de utbytta mot kändiskillar snart, men det brukar ju svänga tillbaka någon gång sedan tonårstiden passerat. Så kanske när hon flyttar hemifrån tar hon fram dessa fina tavlor igen ;).

    Ditt förra inlägg var jättefint. Hoppas allt är bra med din vän och hennes familj!

    Kram/Annie :)

    SvaraRadera