måndag 13 september 2010

UTFLYKT MED VÄNNEN


Favvo-fåtölj - gah, vad läcker....


WITH MY FRIEND


Tack så hemskt mycket för era fina kommentarer... det är tydligt att flera känner igen sig i mitt "ångest-inlägg"! Och det gör ju mig rätt normal, eller??.... Ok, svara inte på det... vi går vidare...

Ser att jag inte visat er bilder från min och vännens myspys-dag i somras! Vi sprang in och ut ur butiker, lunchade, sprang in och ut ur butiker, åt glass, sprang in och ut i butiker..... ja, fattar!! Här är några ax-plock från det fiiina vi såg!!






Fina vännen!



Den här fåtöljen bara MÅSTE flytta hem till mig!!!!!!!!!!!!




Dreggel............................................................

NATTIZ

8 kommentarer:

  1. Åh vad mkt error 503 det är idag. Försöker igen med kortare kommentar: Det såg fint ut ... men varför sprang ni? *ler*

    SvaraRadera
  2. ....och jag dregglar med dig......jag tror vi blir två om den fåtöljen....massor av underbara bilder!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. SÅ mycket fint!!! Läste ditt ångest inlägg och småflinade samtidigt. Ja det kan ibland bara kännas som värsta kasoset och man kan i den stunden aldrig fatta hur man någonsin ska komma ur det. Eller att man faktiskt inte alltid kommer att leva ett liv mitt i en byggarbetsplats.
    :)
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Åh, vad mycket vackert ögongodis du bjuder oss på! Förstår att ni trivdes.....

    Jag skulle också behöva haklapp....Fniss!
    Hoppas att du får en fin Tisdag! Kram T

    SvaraRadera
  5. Vilken inspirerande rolig jag-vill-ha-dag med vännen! Den brukar bli dyrare än tänkt!

    Läste ditt förra inlägg och förstår precis känslan av mengudvadharvigjort??? Tur att du sansade dig mitt i renoveringskaosångesten... ni bor ju helt underbart):

    Må så gott i Paradiset.
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  6. TACK för ditt fantastiskt fina förra blogginlägg! Du vet att jag behövde läsa det!:)
    Du delar med dig av dina tankar och funderingar på ett så härligt sätt, som gör det så lätt att sätta sig in i - och att se sin egen process med lite andra glasögon.
    Nu när Skogslunden börjar komma på plats längtar jag jag efter flytten jättemycket. Men jag vet att separationsångesten från Lillhem kommer kännas när vi lämnar det. Och när vi promenerar förbi och någon annan har satt sin prägel på det hus vi renoverat i vårt anletes svett. Och som plockar MINA blommor och MIN frukt:) Just det, de kommer ju inte att vara mina längre då.
    Fåtöljen ovan vill flytta hem till mig också! Var är det för ljuvlig butik du varit i? Och vad heter fåtöljen och vem gör den?
    Ramarna kan ju också lysa upp vilken vägg som helst...
    Många stora och varma kramar til dig från mig!

    SvaraRadera
  7. Oj vad mycket vackert ni tittade på. Tur att det inte finns så mycket inredningsbutiker här som jag bor, då skulle nog mannen få be om löneförhöjning ;). Ramarna du visar är jätte,jättesnygga så sådana ska jag i alla fall hålla utkik efter :).

    Kram/Annie :)

    SvaraRadera
  8. Åh så mycket fint! Fåtöljen är underbar! Kram

    SvaraRadera