lördag 18 september 2010

LÄNGTAR TILLBAKA



ETT HELT ÅR TILL NÄSTA GÅNG

Nyss hemkommen från en blöööööt powerwalk! Usch vilket väder vi har här idag, inte kul... regn, regn... Gissa om jag längtar tillbaka till de hääärliga sommarkvällarna då vi tog mysiga kvällsdopp (inkluderar INTE maken som är badkruka).




Herr och fru fiskmås blev skogstokiga när vi kom för nära deras lilla dunboll till unge.


En sådan här dag känns de härliga sommarkvällarna avlägsna...

Ha nu en riktigt skön lördag allihopa!

TJINGELING

5 kommentarer:

  1. Ja, vem saknar inte alla härliga sommarkvällar... Idag tycker jag åtminstone det är skönt med höst i luften (det regnar inte här), för det är jobbigt och svettigt att vara på bröllop i 30 grader...så alldeles perfekt festväder enligt mig :).
    Erat fredagsmys ser verkligen mysigt ut, hoppa er helg fortsätter i samma sköna stil :)!
    Kramis!

    SvaraRadera
  2. Tala inte om det.. Höll på att frysa halvt ihjäl idag även om det var 13 grader.
    Dags att börja rota i strumplådan!
    Än så länge är jag faktiskt frisk och känner mig ganska bra! Med lite tur så råder lite lugn och ro bot på eventuella baselusker.
    Ha en skön helg! Kramar

    SvaraRadera
  3. Men nu är det fina höstkvällar i stället, inte illa det heller, lite vackert vemodiga....om det inte regnar förstås, då blir allt så obekvämt.
    Sommarkvällar, fina, är underbarast!
    Vilka fantastiska hus du visade från din cykeltur......man blir ju alldeles sjuk så många vackra hus på en gång!
    Trevlig helg, kram
    Agneta

    SvaraRadera
  4. Visst längtar man tillbaka, men som tur är så gillar jag höstens alla vackra färger och allt mys som hör till.....

    Det är fantsatiskt att vi har fyra årstider här i vårt avlånga land.....

    Ha en fortsatt mysig o skön lördagkväll!
    Kram T

    SvaraRadera