söndag 19 september 2010

DRESSINGROOM

Tapet: Sanderson

PLANERING PÅGÅR!!

Hej alla bloggisar! Hoppas ni haft en strålande dag! Här har pluggats och motionerats men jag har också kommit iväg till vallokalen! Men vad mera är att jag och maken bestämt att påbörja projektet dressingroom till vintern - jippie! Jag har sååå många planer men det finns sååå många stilar jag gillar, svårt... Det bästa är dock att JAG bestämmer medan MAKEN snickrar och tapetserar :) Åja, jag kommer INTE undan då det är jag som målar, behandlar golv och så klart  - INREDER, hihi. 


Nu börjar ny arbetsvecka och det är bara att gilla läget!!

Ha en bra söndag! Nu -  valvaka!!

KRAAAMIZ

5 kommentarer:

  1. Hej på dej söta du!
    GUUUD så roligt!!! Det vill jag också ha! :)
    Ska bli så kul att se resultatet!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Åh jag vill cokså ha ett dressingroom!!

    SvaraRadera
  3. Oj, oj vad många inlägg jag missat, och då har jag inte ens kommit iväg på min resa än! Dressingroom låter såååå lyxigt *avundsjuk*. Låter som en bra arbetsfördelning (ganska lika som här hos oss ;)).

    Kramis/Annie

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Tack för dina goa kommentarer!
    Åhhhh, vem vill inte ha ett dressingroom.
    Jag har en liten walk in closet men drömmer om en stor. Ska bli kul att se vad ni kommer att göra.
    Ha en skön måndag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  5. Hej Svejs!
    Tusen Tack för dina gulliga kommentar inne hos mig, blir såå glad ska du veta.

    Men Du vad trevligt det låter med ett Dressingroom! Jag ser verkligen framemot att få följa ert projekt! Kommer säkert att bli superfint, som resten av ert smakfulla hem.

    Hoppas att du haft en bra dag på jobbet!
    HöstKramar till dig! Therese

    SvaraRadera