onsdag 22 september 2010

BADRUMSLAMPA

Inte lätt att välja lampa till badrummet. Foto: Aka privat.



IT´S A JUNGLE OUT THERE!!


Lovade en bloggkompis att visa min badrumslampa. Det finns ju såå många fina att välja mellan ute i handeln, inte lätt att veta vilken lampa som blir bäst på plats! Så här ser i allafall min lampa ut...


Spottarna är strategiskt riktade, en av dem ger ljus i duschutrymmet.





... och så klart den lilla lampan på spegelskåpet!



Ja, inte lätt att välja lampor men jag är nöjd med mina! Jag gillar att mixa modern och gammal design, dessutom tycker jag det passar bra i mitt gamla hus. 


TREVLIG KVÄLL!

Tillägg: Vill gärna rekommendera er alla att kika in på den här bloggen: http://iammine.blogg.se/2010/september/teresa-1.html som idag har en avhoppad Jehovas Vittne som gästbloggare. Gripande berättelse...

6 kommentarer:

  1. Tack för att du visade! Absolut en sådan jag skulle kunna ha! Jättefin. Vad kom den ifrån nu igen? Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Sandra! Jag tror lampan är köpt från denna butikskedja http://www.bad-varme.se/

    Lycka till!

    Kraamiz aka

    SvaraRadera
  3. Vilket fint badrum du har! Det blev mycket inspiration än bara belysningen. Fast lampan var både snygg och praktisk.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  4. Visst är det förfärligt med Tjejernas berättelse.. Jag tackar och bugar som ödmjukast för din länkning.
    Känns ju viktigt att sånt här kommer fram i ljuset ibland.
    Finns så många barn som lider i alla religioner,trossamfund och samhällsklasser.
    Det är barnens rättigheter som jag känner att vi bör vara mer rädda om; de har oftast en väldigt tyst röst, om någon alls.
    Stor kram, och attans vad najset badrum. :)

    SvaraRadera
  5. Hejsan,

    Precis min stil på badrum. Tack för tipset om länken. Ska in och läsa senare.

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  6. Hej hej,
    tack för tipset. Alltid kul att se hur andra har det. Gillar också att blanda gammalt och nytt.

    SvaraRadera