onsdag 29 september 2010

AWARD




BEUTIFUL BLOGS

Aka här som lämnar rapport direkt ifrån sängen, hihi. Långdragna baciller härjar här, usch... Men nog underlättar det att få sådana här överraskningar, jag har nämligen fått en blogaward av söta Sanna med den fina bloggen My Blueberry House! Jag är så himla glad! Tack snälla Sanna!!   

Förpliktelserna med denna award är att berätta tre saker som ligger en nära om hjärtat, visa en favoritbild ur arkivet och skicka awarden vidare till fem andra bloggar. 

Inte lätt att bara välja fem av alla vackra bloggar jag besöker... Har fått en award tidigare och bestämde då att gå efter ett speciellt tema för att välja ut de bloggar jag ville nominera. Gör därför på samma sätt igen! Denna gång har jag valt bloggar jag rätt nyligen upptäckt och som jag gärna vill besöka fler gånger!!


Tre saker som ligger mig varmt om hjärtat:

1). Min familj 
2). Släkt och alla härliga vänner!!!
3) Min mormor Svea. Även om hon inte finns i livet längre är hon i allra högsta grad levande i mina tankar.


Skickar awarden vidare till: *trumvirvel*  

  • Dagens Flower Power. En spännande blogg som har en härlig mix av kläder, mat, resor och som reflekterar kring sitt distansarbete. Stor variation i inslagen - me like!!
  • Målargården. Sååå duktig fotograf. Bor och skriver om sitt superfina hus beläget i genuin dalamiljö. Huset har en gammaldags inredningsstil och har genomgått omfattande renoveringar genom åren. Checka in de superfina pardörrarna!! 
  • Huset vid ån. Supervackert hus och lika vacker inredning. Hääärlig veranda - to die for!! Bloggerskan varierar inäggen och det är alltid lika intressant att kika in!
  • Att inreda med rött. En söt och pysslig tjej vars blogg sticker ut! Bloggerskan har en förkärlek till vita och röda saker. En glad blogg med en genuin positiv känsla! Och checka in norra europas sötaste vovve - så himla söt!!
  • Hem och Harmoni. Fantastiskt fina foton och en bloggdesign som verkligen inspirerar. Underbara trädgårdsbilder! Vackra detaljbilder från både in- och utsidan av huset. 
You go girls!


Väljer att visa den här bilden...




... ett foto från vardagsrummet! Kommer ihåg när jag tog bilden, hade precis kommit hem efter en resa och fick en sådan härlig känsla inombords över att vara hemma igen! Borta bra - men hemma bäst!!

Dags att ta näsdroppar....

Aka

8 kommentarer:

  1. Men tack själv söta du *fniss* ;) Tror bestämt att bloggare måste vara det tacksammaste folket som finns hihi!

    Kommer ihåg bilden - Home Sweet Home :)

    Nu blir det till att kika in hos dina nyupptäckta bloggare.

    Krya på dig Aka!

    Kramar Sanna

    SvaraRadera
  2. Tusen tack snälla! Vad glad jag blir!
    Nu ska jag fundera på vad jag ska skriva o visa...

    Kram Marie
    PS: Och krya på!

    SvaraRadera
  3. Grattis till awarden :)!
    Nu ska jag kika vidare på alla nya bloggar du har hittat, tror det bara är en av dem som jag besökt förr, så jag tackar för tipsen ;).
    Krya på dig vännen!
    Kram/Annie :)

    SvaraRadera
  4. Grattis till Awarden :)

    Vill kika in och ge dig
    en krya på dig kram!

    SvaraRadera
  5. Åh, va gulligt av dig att skriva så fina ord om mig och min blogg. Va glad jag blev nu. TACK!
    Skall verkligen ta åt mig vartenda ord och sen även skicka den vidare till någon......hm, svårt!
    Hoppas de dumma bacillerna ger sig iväg snart och krya på dig kramar i massor/ Eva-Mari

    SvaraRadera
  6. DU gör mig SÅ glad,TACK, snälla Aka!:)
    Det stärker och förgyller!:)Ska nu försöka komma på vad som jag kan visa....
    Stig,kanske......hihi

    GRATTIS till DIN Award !!!:)
    KRAMAR, Cia :)......Wooff,från Stig :)

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!
    Grattis till din award, den är du verkligen värd. Jag är så glad att jag hittat till din fina blogg och jag blir alltid lika glad när jag ser att du varit inne hos mig!

    Tusen Tack för att du vill dela med dig den till mig. Jag blir nästan "generad" när du skriver så fint om min blogg! Vad gullig du är.....Uppskattar den jättemycket ska du veta!

    Din bild är så fin, man känner verkligen en hemtrevlig o vacker känsla i ert mysiga hus!

    Må så gott!
    Många HöstKramar Therese

    SvaraRadera
  8. Hej tack för din kommentar hos mig! Programmet heter PhotoScape!
    Kram Helena

    SvaraRadera