fredag 13 augusti 2010

VAD HÄNDE??




OK, VEM HAR SNOTT MITT KÖK??


Helt otrolig, något har hänt med mitt kök!! Vaknade upp en morgon och insåg att något hänt mina köksluckor! De såg absolut inte ut som MINA! Har inte varit precis nöjd med köket som satt på plats när vi flyttade in men efter att ha målat luckorna vita och bytt knoppar har jag ändå tyckt att köket sett rätt ok  ut.


Men nu tycker jag luckorna ser för trista ut... Kom sedan på att det måste bero på att jag bytt vitvaror och i jämförelse med de nya maskinerna ser luckorna ut att behöva ytterligare en makeover, tänk hur det kan bli!!


Nåja, jag är glad över att äntligen ha fungerande maskiner i köket och luckorna funkar de med, även om de inte är skitsnygga precis. Det ingår INTE i budgeten med nya luckor kan jag säga så dream on.... Och det kan jag väl göra! Skulle inte säga nej till ...








...det här köket!! Jösses vad snyggt!!!!! Köket nedan skulle också sitta som en smäck!!

Bilder ovan okänd källa, från nätet.

Skulle INTE tacka nej till det heller, suck...vad helt underbara... 

Hoppas mina absoluta favvo-kök inspirerat någon annan där ute i cyberrymden :)


Nu - KRÄFTOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


7 kommentarer:

  1. Vad vore livet utan drömmar? *ler*

    SvaraRadera
  2. Oj, vad jag har missat här!

    Din nya hårfärg är superfin, du passar ju jättebra med mörkt hår :)!

    Jag tycker att ditt nuvarande kök är riktigt fint, men drömmar har man ju alltid...och de kök du visar är inte alls dumma ;). Sådana vita kakel som påminner om vita tegel ska vi ha i vårt kök :).

    Hoppas du får en härlig helg! Kramis/Annie :)

    SvaraRadera
  3. Wow "tjejen" vad läcker du blev i håret!!!!!! jätte snyggt!
    Sen det där med köket......de är väl bra som det är nu....men fortsätt "dream on".
    Trevlig helg önskar jag dig med en kram.

    SvaraRadera
  4. Hallå!

    Det ska jag hälsa min pappa, blir han glad!!

    Vilka tjusiga kök du visar, men jag tycker faktiskt inte ert kök är något fel på. Jätte läckert ju!

    Ha en trevlig lördag! Kramar Maria

    SvaraRadera
  5. Tack för din fina kommentar, du har också en väldigt mysig blogg! Har redan kikat runt massa :-)

    SvaraRadera
  6. Du har ett betydligt snyggare kök än vad jag har i alla fall! Ditt kök är strålande vackert och hemtrevligt som det är!!
    I detta huset får vi stå ut med trist standard och en ypperligt snål hyresvärd.. Bleh!
    Kräfta lugnt, och ha en fortsatt skön helg! Kram

    SvaraRadera