måndag 23 augusti 2010

LIVSTECKEN




GLIMTAR FRÅN MALLORCA


Hej alla vänner! Skickar en hälsning från underbara Mallorca!! Jag har tänkt göra ett inlägg lääänge men pga. sol och bad, hrm...*host* jag menar pga. ett ENORMT datahaveri osv.osv. så har jag inte haft NÅGRA SOM HELST MÖJLIGHETER vilket jag beklagar *blink*. Skickar lite bilder så här långt...




Lite jobb och MYCKET BUS bakom kuddar i soffan!!



Nasse är självklart med!!







Supersvettig bloggerska på balkongen, puh....




Det värsta hittills på resan, vilda kattungar. Här har vänliga människor slängt åt dem kattmat. Kattmamman saknade ett öga...


´
Vi har hittat ett riktigt guldkorn till matställe - bra service och smaskig tapas!!


Mums!

Nu - träningspass Core, det ni!!  Hör du det Marie, jag hoppas du också kör hårt?!?!?!?!


KRAAAMIZAR AKA

7 kommentarer:

  1. Så härligt ni verkar ha det! Sol och bad och familj och tapas! Kan livet bli bättre?
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  2. Vad kul att få en glimt från er semester, ser verkligen superhärligt ut. Jag är imponerad över att du orkar köra ett träningspass i värmen, bravo!!
    Njut vidare av salta vågor,strålande sol och sangria förstås, hälsa K och J.
    Kramar från L

    SvaraRadera
  3. Vännen, vännen vad mysigt ni ser ut att ha det hela familjen! Njut och riktigt "gotta" er i solskenet.
    PS: läckra skor.....*fniss*...röda tånaglar...semester....
    Kram och var rädd om Dig!

    SvaraRadera
  4. Åh så härligt :)! Sol, bad, god mat och massor av familjetid...jag säger bara NJUT!!!

    Kram/Annie

    SvaraRadera
  5. Har du fått solsting?? Core!? Du är ju på semester! För mig får du gärna sola, bada, slappa, äta tapas och dricka rödvin varenda dag! Härmed upplöser jag dårskapet *fniss*

    Åh ni ser så bruna och fräscha ut. Hotellet verkar fint och modernt!

    Funderar just nu på att sätta på mig raggsockorna...

    Ha en fotsatt skön semester!
    Sanna

    SvaraRadera
  6. Urrrrkkk, så mysigt ni har det! Och så verkar det varmt och soligt och allting, maten är god, hotellet fint, urrrkkkk....avundsjuk, jag, nääääääeee. Njut, ni ser verkligen ut att ha det mysigt!
    Agnetakram

    SvaraRadera
  7. Ha ha! Jag blev så himla glad när jag fått en hälsning från dig! Det blev ett stort léende!

    Men du, attans vad det svider i ögonen när du är så in i bombens grann på balkongen! Tur du har maken med dig, annars hade du nog fått det lite jobbigt bland alla strandraggare och allehanda spanjorer ;)

    Hörde ditt rop ända hit från Mallis, kan jag säga.. Ha ha, jag går lååånga promenixer varje dag, för att orka med tuffa pass på gymmet framöver. Försöker i alla fall..
    Hoppas ni har det så underbart som det bara går! Maten ser trevlig ut också! Fast det ska bli skönt när du kommer hem, och allt är som vanligt igen.. STOR kram

    SvaraRadera