onsdag 18 augusti 2010

BYE BYE

20-årsfirande - herregud vad tiden går....


HOLA HOLA!!

Taaack för fina kommentarer!! Kikar in här en snabbis! Nyss hemkommen från jobbet och nu väntar det RIKTIGA jobbet - packning, puh.... Varför i hela friden jobbar jag över en sådan här dag när jag egentligen skulle ha behövt flexa ut tiiiiiiidigt??? skruvat... Dessutom sätter jag mig och bloggar (viktigt!!). Ibland ifrågasätter jag verkligen min egen intelligens!! Men jag ska INTE klaga :) Vill passa på att visa några bilder på hur det ser ut dit vi ska!








Gissar att det blir en heeeeel del god mat och dryck om jag känner mig själv rätt :)


OCH DÄRFÖR ska bloggerskan FAKTISKT träna också - för första gången tar jag med mig joggingskorna på en semester *chockad*!


Hjäääälp, jag kommer få bloggabstinens - helt sjukt men sant, hihi. Måste undersöka möjligheterna att komma ut på nätet från hotellet, laptopen får allt hänga med! Ja, jag vet - Mrs Skruvis!!


ADIÓS

8 kommentarer:

  1. Jag blir riktigt avundsjuk när jag ser de härliga bilderna...fastän det ändå känns som jag skulle ha nog av sol och värme efter denhär sommaren :).

    Hoppas att ni får det riktigt skönt med massor av lata dagar på stranden eller poolkanten med glass, god mat och dryck... :)

    KRAM!

    Ps. Glöm inte kameran, för jag förväntar mig massor av bilder på bloggen när du kommit hem :D

    SvaraRadera
  2. Önskar dig/er en jätteskön resa. Njut av varandra! Kram.

    SvaraRadera
  3. HÄÄÄÄÄRLIGT!!!
    Vi struntade ju att åka på någon semester i år. Men Betty tog fram bildboken med bilderna från Kreta idag (där vi var i fjol) och....ÅH vad jag längtade bort då!!! Menmen, det kanske skulle bli mer bök än semester med 2 små.

    Ha nu det RIKTIGT skönt!!!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Det ser ju helt underbart ut!!
    Önskar er en superhärlig semester med lata dagar fulla med sol, bad, god mat och dryck...och jogging(?!!!)
    Hälsa familjen!
    Kramar från L

    SvaraRadera
  5. Hej hej!

    Hoppas ni kom iväg ordentligt med packning och allt. Nu ligger ni förstås och lapar sol med drinken i handen ;) Skönt!

    Kram
    Sanna

    SvaraRadera
  6. Åh vad fint det ser ut att vara!

    SvaraRadera
  7. Hehe blogga är skojigt, packa är tråkigt

    SvaraRadera
  8. STORT Grattis till dig och maken! Ha en ljuvlig resa. Kommer att sakna dig och dina fina blogginlägg!
    Kram Jennie

    SvaraRadera