måndag 26 juli 2010

TRÄDGÅRDSIDYLL


Välkomnande blommor vid ytterdörren.




HURRA FÖR JUBILAREN!!


Var hem till söta och DUKTIGA svägerskan T som fyllde år igår. Det bjöds på myyycket gott fika, mums!! Även om fikat smakade ljuvligt var det annat som i första hand fångade mitt intresse under besöket... checka in miljön nedan så förstår ni vad jag pratar om! (Klicka på bilderna så blir de större). Trädgården hos T får presentera dagens "Sommaren Är Kort-inlägg", håll till godo!



Fina T på förstukvisten - underbara blommor välkomnar gästerna!


Rabatterna på framsidan är bågformade - läckert!









Hur trollar man bort en vägg på en stor lada?? Jo, enligt T gör man ett sådant här arrangemang - TIPS!!




Fint och blommigt även vid gulliga uthuset!



Jag säger bara en sak - dreggel... Underbart hus, trädgård och inredning OCH jag tog mååånga bilder!! Någon som är sugen att se mer??


KRAMIZAR AKA

5 kommentarer:

  1. Hej Aka,

    Vackert hus och vacker trädgård! Klart jag vill se mer :)

    Ha en bra dag,
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Ja tack! Jag vill också definitivt se mer! Härligt med grönskande och blommande bilder!

    SvaraRadera
  3. Jättefint, jag vill oxå ha en trädgård, nu! Men på vår tomt växer det bara brännässlor och skogshallon än så länge (de senare tackar jag förstås inte nej till ;)). SJÄLVKLART vill vi se mer bilder, en sådan vacker och välplanerad trädgård avslöjar att insidan också lär vara något för nyfikna inredningsbloggare ;). Kram! Ps. Blusen i ditt förra avsnitt var jättesnygg :)

    SvaraRadera
  4. Wow vilken duktig fotograf du är.....underbara bilder. Blir så imponerad av alla som är duktiga på det( själv kan jag inte) Njuter mycket av att titta på vackra bilder. Nu "floerar" många underbara bilder på blommor i trädgårdar från norr till söder. Jag "dregglar" av njutning....*fniss*...Klart jag vill se mer!
    Sommarkram.

    SvaraRadera
  5. Fler bilder åt folket! Jättefin trädgård och ett så vackert hus.....
    Agneta kram

    SvaraRadera