onsdag 14 juli 2010

SKÖNT PLAGG


Härliga dagar vid min beach!



HAPPY MORNING!


Tack snälla för era fina kommentarer om mitt badrum, jag känner mig överväldigad! Så roligt att ni tyckte vi gjort fint!!

Idag kommer min söta vän L hit och beachen hägrar - heeeela långa dagen! (L har förresten medverkat i bloggen som gästbloggare, se här!) Mat har inhandlats - check! Vitt vin finns på kylning - check! Jordgubbar och melon - check! Luftmadrasser uppblåsta - nej, det har jag glömt... 


Vill visa vad jag köpte på Lindex, en snygg och FIGURSMICKRANDE klänning/tunika - me like!!








Perfekt för superheta dagar! Svalkande och skön! Tänker mig platta svarta gladiatorsandaler till!



ÖNSKAR ER EN LOVELY DAY!

KRAMIZ AKA

6 kommentarer:

  1. God förmiddag!

    Så härligt det låter att bara kunna ta ett kliv ut och spendera dan på stranden med en go vän.

    Måste ju också berömma ert badrum. Så fint! Har sneglat på Vedums skåp jag med - nåt sånt vill jag också ha när det blir dags att byta. TRE badrum (!) vilken dröm... ;)

    Ha en skön dag,
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Viist är det varmt! Jag tycker också ert badum ser jättefint ut.
    kram
    Vilma

    SvaraRadera
  3. Hej Aka, vill tacka dig för dina söta kommentarer. De värmer.

    Haha, den tunikan köpte jag i måndags. Jättefin och svalkande. Jag håller med;)

    Fint badrum. Modernt och snyggt men ändå med den stil du strävar efter. Snyggt!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Superfint badrum! Vi har precis köpt ett hus där badrummet ska göras om och då är det himla kul med inspiration.

    Kram marie

    SvaraRadera
  5. Hoppas att du hade en härlig dag på stranden idag! Lät härligt iaf! :)
    FIN tunika också.

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Det låter härligt med en dag på stranden med en god vän, god mat och gott vin :). Tunikan är jättefin, den ser väldigt bekväm och framför allt sval ut :). Kram :)

    SvaraRadera