fredag 2 juli 2010

SLINGRANDE HEMSKHETER OCH FINA GÅVOR







Underbara gåvor - kökshandduk och blockljus.


MILDA MARORSKA!!!!!!!!

Uiiiiiiiii, jag har en orm i garaget!! Ja, det är sant, i skrivande stund! Holy macarony! Den har förmodligen slingrat sig in genom garagedörren som stått halvöppen. Jag har ringt maken och påtalat NÖDLÄGET!! Kan säga att han tog det lite lugnare än jag, det vill säga - ångestpåslag - NOT. Maken lovade "ORDNA MED PROBLEMET", tack gode gud för det! Alltid är det då något... Och jag som precis glatt mig åt min semester!


Över till annat, berättade i ett tidigare inlägg att jag fått en massa "smått och gott" i en fin korg! Korgen hade våra vänner med sig då de kom och firade midsommar med oss. I korgen låg bland annat den här fina handduken och de fina rosa blockljusen. Tänk... jag köper aldrig rosa blockljus, det blir alltid vita som får följa med hem från affären, men varför det egentligen??



De är ju alldeles underbara! Kan berätta att ljusen gjorde sig sååå bra på midsommarbordet! Jag dukade med vit linneduk - det blev superfräscht OCH somrigt! Kommer absolut köpa rosa blockljus till nästa midsommarfirande! Ett tips! Gåvorna är köpta här!

I korgen låg även det här...



... goda knäckebrödet. Askarna är ju bara för söta, behövs inga brödkorgar när askarna är så här vackra :) Gott till sillen på sommarbordet men även tillsammans med thé framför TV:n på kvällen.


Nu ska jag försöka få ner blodtrycket efter all uppståndelse över den förbenade ormen, blev alldeles svettig...


SEMESTERHÄLSNING FRÅN AKA

2 kommentarer:

  1. Men usch för orm i garaget, jag hade varit som du och fått razzia ;-) Jättefina presenter, härligt somrigt med rosa!

    kram Mia

    SvaraRadera
  2. Otäckt med en orm i garaget...tänk om du haft upp dörren till huset o den kommit in dit istället! Hemska tanke! Så fint med rosa ljus, de passar så bra med rosorna också :). Knäckebröden i vackra askar var ett bra presenttips, dem ska jag hålla utkik efter här i finland också. Ha en skön fredagkväll! Kram/Annie Ps. Jag hade faktiskt inte med nån kamera på marknaden, men det fanns tyvärr inte så mycket att fota av heller. Vi träffade iaf en hel del bekanta o obekanta o hade en jättetrevlig kväll :).

    SvaraRadera