lördag 24 juli 2010

MOHEDA TRÄSKOR




SHOES MADE FOR WALKING!

Jaaaa, jag har blivit ägare till ett par träskor!! Minns ni det här inlägget? Det blev ett par Moheda träskor, de är röda i färgen och de sticker ut lite! Gillar dem jättemycket! Hård sula, inte den mjuka gummivarianten, men för övrigt är lädret superskönt!









Svenska träskor som är mycket prisvärda, kostar 499 kr vilket är myyyycket billigare än de flesta träskor jag visade i mitt tidigare inlägg! Finns i flera färger! TIPS ALLTSÅ!! Dessutom skööööna!


HA EN HÄÄÄRLIG LÖRDAG!


3 kommentarer:

  1. Hej hej,

    Snygga! Rött är fint. Provade faktiskt ett par förra sommarn men tyvärr hade jag för breda fötter för att komma i dom ordentligt grr!

    Ha en bra dag,
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Jättesnygga!!! Kanske jag skulle ge upp jakten på gladiatorsandalerna (som är slut i min nummer vid alla affärer) och istället sikta in mig på träskor :). Så somrigt! Kram :)

    SvaraRadera
  3. Grymt snygga! Ha det gott! /Jennie

    SvaraRadera