fredag 16 juli 2010

Loppisfynd





I MITT FÖNSTER!


Jaha, då vad det dags för nästa maskin att packa ihop! I går gick diskmaskinen sönder, grrrrr. Det betyder att köksspisen, disk- och tvättmaskinen gått sönder hittills i år, nice -NOT!!

Över till annat... Tycker om att besöka loppisar av olika slag men gör det allt för sällan, det blir inte av, tiden ägnas mest åt familjen och arbetet - och till huset förstås:). För några veckor sedan kom jag dock iväg och hittade då lite småsaker, bland annat en lampa som jag visade i det HÄR inlägget. Jag köpte också en BUSBILLIG kruka som funnits sin plats i köket. 












För en 5-krona blev den min, går knappt att pruta på det priset, hihi. 


Ha en riktigt skön fredag!


BYE BYE!

2 kommentarer:

  1. Så koselig det var i denne kroken her!! Ønsker deg en finfin helg:)

    SvaraRadera
  2. Krukan är jättefin, och för fem kronor ;). Jag skulle också gärna gå på loppis oftare, men som sagt...tiden räcker inte riktigt till. På måndan ska de ha "storloppis" på torget i vår stad, så då ska jag i alla fall försöka hinna dit en sväng :). Ha en skön fredagskväll! Kram!

    SvaraRadera