onsdag 28 juli 2010

HEMMA HOS





ROMANTISKT HEM


Svägerskan T har alltid varit en stor inspirationskälla för mig, det är därför extra roligt att få ha med bilder från hennes hem i bloggen! Hemmet är under pågående förändring och på tur nu står att iordningställa den inglasade verandan på övervåningen samt renovera badrummet på nedervåningen, gissar att det kommer bli hur fint som helst!!



Högt i tak i den inglasade delen på övervåningen! Här ses värdparets trevliga vän Ö inspektera läget.




På bilden nedan ses utrymmet mellan pardörrarna och hallen! Checka vilka fiiina svarta lampor!!



På den ena väggen är timmerväggen framtagen och målad.







Det var allt från svägerskans hem för den här gången! Säger bara det - MYSIGT!!

Ha en skön dag, här tittar solen fram - härligt!


TJING



4 kommentarer:

  1. Hi hi..jag kände inte för någons ohälsa på mitt samvete, så jag läste din kommentar i samma stund som du skickade den; så jag drog iväg inom 5 minuter! Tack för peppen!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Tack snälla för titten och dina snälla ord!

    Har kikat en bra stund nu i din blogg och tycker det ser jättemysigt ut här! Vi syns snart igen!

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  3. Hej! Mysigt med "hemma hos"! Ett väldigt fint hem du visar. Vad är det som växer på störarna? Humle? Kraaam!

    SvaraRadera
  4. Wow vilka vackra bilder....hemma hos...svägerskan. Bor ni nära varandra?
    Ha det nu så bra och njut¨av livet!
    Sommarkram från mig.

    SvaraRadera