lördag 3 juli 2010

HÄRLIGT VID STRANDEN


Härligt väder vid stranden idag - love It!




LOVELY WEATHER!


Häääärlig inledning på semestern - vädret är varmt, pust, nästan för varmt MEN jag ska INTE klaga! Underbart!




Dotterns stora sjöodjur Nelly fick tillfälligt vila på bryggan en stund då de stora...




... badringarna lockade mer. Dottern och kusinen ligger i vattnet heeeeela tiden :)






Här ser ni vår strand. Maken har byggt en praktisk bänk som det är perfekt att lägga ifrån sig handduken på. Användbar när man kvistar ner hit på kvällskvisten för att ta sig ett snabbt dopp innan läggdags.





Måste olja in bänken, det ingår i bloggerskans plan för semestern, hihi. Ovan skymtas baksidan av vårt hus.










Mamma Mås är INTE GLAD på oss just nu - hon skulle helst vilja be oss FARA OCH FLYGA!! Här ligger hon och ruvar på sina två ägg.


Ha en skön lördag - njuuuut solen!

Kramiz aka

3 kommentarer:

  1. Så underbart med egen strand. Bänken är jättefin och säkert praktisk! Är det varmt i vattnet i er sjö? Själv har jag inte doppat mig en endaste gång än i sommar... Ha en superskön semester Aka!!! Kramis :)

    SvaraRadera
  2. Så skönt att ha egen strand och egen fin bänk så praktiskt!Vi är i vår damm hela tiden och svalkar oss.Det är lyxigt att ha det precis runt husknuten.
    Ha en fin helg och tack för dina kommentarer!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  3. Kära hjärtanes...lämna ALDRIG huset och tomten!! Ni har hemmet alla drömmer om, och det är så underbart!
    Varje gång jag kikar in, så drömmer jag om att platsen var min....

    SvaraRadera