lördag 10 juli 2010

GRATTIS MIN FINA DOTTER









Dottern fick fiiiina blommor på sin födelsedag!




HURRA HURRA HURRA HURRA!!!


Tänka sig att det gått hela 19 år sedan dottern kom till världen!? Hur är det möjligt? Vart tar tiden vägen?? Det syns förstås inte ett spår på bloggerskan själv *blink*.



Som det sig bör väcktes dottern med gratulationssång och presenter :) Här ser ni presenterna - dagens outfit - snyggt linne och gladiatorsandaler.



Fint bling bling linne! Ser ni förresten halsbandet?



... det köpte vi till henne i studentpresent, det står
BEUTIFUL - LOVED - BLESSED.





Vi har haft ett underbart kalasväder här idag! Fotot ovan har yngsta dottern tagit. Hon vill bli fotograf när hon blir stor och visst har hon fallenhet!!! Så vackert!!

Nu blir det myspys med maken på bryggan :) Vi är HELT ENSAMMA HEMMA och det ska gudarna veta inte sker ofta!!


Tjingeling!!


5 kommentarer:

  1. En jättesöt tös du har!
    Jag vet inte vart man ska bli av när barnen blir stora och vuxna..det är faktiskt lite plågsamt.. Hoppas ni får en riktig myskväll!

    SvaraRadera
  2. Godkväll, nu har jag flyttat mig & datorn i källaren. Det är såååååå varmt, så detta stället passade perfekt nu.
    Vad trevligt med födelsedag...tänka sig 19 år och hela livet framför sig. Söt är tjejen också!
    Ropar till mannen att vi flyttar hit(källaren) i natt. Får bara ett hm till svar...sitter som klistrad framför TV och tittar på fotboll. Vi får se om jag lyckas.
    Önskar dig en fortsatt skön helg.

    SvaraRadera
  3. Grattis till 19-åringen :). Jättefina presenter! Liknande sandaler är jag också på jakt efter... Jag är säker på att din yngsta dotter blir en proffsfotograf som vuxen eftersom hon tar så vackra bilder redan, såå snyggt! Hoppas du och maken får en härlig kväll tillsammans :)! Kram/Annie

    SvaraRadera
  4. Så gullig dotter du har, tänk att vara 19 år och ha hela livet framför sig med alla möjligheter som finns!! Och smycket säger allt!

    Är så avundsjuk på er strand! Tänk, att få ta ett morgondopp där! Och sittbänken runt björken skulle allt vara pricken över i!!

    Njut av söndagen också.
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till söta dottern!Jättefint halsband hon fick. Ja visst går det fort, helt plötsligt är de vuxna de små grynen. Vår yngsta ska börja gymnasiet till hösten, inte länge sen hon gick på dagis tycker jag :-)) Blir nog fint med en sittbänk runt trädet som du planerar, de är så himla charmiga. Ha nu en toppenfin söndag. Stor kram Paula

    SvaraRadera