torsdag 8 juli 2010

STRANDEN


Dottern ligger i plurret och myser...


HÄRLIGT VÄDER!

Hoppas ni har det bra i stugorna! Här njuter vi vädret! Jag och dottern ägnade tid vid stranden igår, till mamma och pappa mås förtret, fniss. De har nu fått sin lilla dunboll till unge som är hur söt som helst. Tyvärr vill de ha dunbollen HELT FÖR SIG SJÄLVA vilket innebär att jag och dottern INTE ÄR VÄLKOMNA.




Ovan ser ni lite av vårt hus. Till vänster i bild ska vi hugga undan sly och göra mer gräsmatta, på så vis kommer vi se stranden bättre. 


Jag ägnade en del av gårdagen med att... 




...olja in sittbänken vid stranden medan dottern ägnade sig åt det här...











Efter bad är det skönt att lägga sig i solgasset...




... och bara njuta värmen.


Bloggerskan hann även med att olja in det här däcket, hihi. Myror i brallan, jag?? Näää...




Nu har vi en ny lovely dag framför oss! Vi ska bada så klart, men när solen går i moln har jag tänkt olja in golvet på uteverandan. Vad ska ni göra idag??


Ha Det Underbart i Solen!

aka

6 kommentarer:

  1. Ni bor i Paradiset! Hoppas du inser det! Det är så läckert och vackert! Njuuuut!
    Jag skall fortsätta rekreera mig. IDag är jag riktigt trött, igår var jag lite euforsik över att vara hemma igen, men idag är jag trrröööötttt....
    Agneta kramar

    SvaraRadera
  2. Ja det där ser skönt ut! (bada alltså ;)) Men du måste ta en paus från oljandet och njuta av plurret du också!

    Idag fortsätter bygg-arbetet här hemma - jag är med på ett hörn och ger som vanligt goda råd ;)

    Ha en trevlig kväll,
    Sanna

    SvaraRadera
  3. Tack så hjärtligt för din snälla, snälla kommentar! Den värmde riktigt ordentligt, ska du veta!
    Musik är alltid trevligt! Särskilt för en ton-galning som jag.;)

    SvaraRadera
  4. Åh så charmig blogg du har! Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Ah, vad det ser underbart ut. Vilken lyx för era barn att få bo så nära vattnet :)! Vad duktig du är som arbetar på semestern. Själv har jag latat mig hela dagen, men nu får det vara nog, så imorgon är det åter bygget som kallar. Kram :)

    SvaraRadera
  6. härliga sommartid - men jösses så fint ni har det. Jag trillar av soffan!

    SvaraRadera