måndag 14 juni 2010

Träskor





EFTERLÄNGTAD MÅNDAG!


Det är verkligen inte ofta jag välkomnar måndagar, vadåå - en heeeel vecka kvar innan nästa ledighet ;) Men faktum är att jag längtat till idag! Kanske undrar ni om jag gjort något särskilt en dag som denna - nepp, inte det. Det är bara det att studenthelgen därmed definitivt är över och hur rolig den än varit så är mamman i huset slut i rutan... men ser en ljusare framtid för egen del :)

Från och med idag kan jag tänka på annat än om buffé-maten, besticken och tallrikarna ska räcka till alla gästerna. Den hyrda bystugan är städad och nyckeln tillbaka lämnad! Äntligen kan jag börja tänka på väsentligheter som ... snygga träskor *blink* Jag suktar så efter ett par...



De här ovan tycker jag jättemycket om. Snyggt både till jeans, klänning och kjol.




Samtliga ovan från Swedish Hasbeens.  Men smakar det så kostar det, ungefär 1500 kr.



De här ovan är från  Åhlens är mer budget, kostar cirka 500 kr De är väl också snygga?


Men träskornas rolls rolls måste väl ändå vara dessa nedan, såå söta ...








 Träskorna med kurbits liksom den svarta skon är i design Åsa Westlund. Nå, vilka är då bloggerskans favoriter?



Jo, de här små godingar ovan, gillar färgen och den snygga klacken! Skorna nedan är också supersnygga...



... med rosetter, såå tjusiga, ni finner dem här. Men kanske satsar jag på det säkra kortet och väljer de här...



... tidlösa mörkbruna träskorna från Swedish Hasbeens, som jag till hösten mer än gärna byter ut dem mot de här...




... ursnygga olivgröna bootsen från samma företag, gah så läckra! Drömma kan man alltid göra :)


TJINGELING

2 kommentarer:

  1. Ja, säkert skönt att ha festligheterna över för denna gång :). Många snygga träskor...jag gillar de med rosetter mest, men de mörkbruna var också supersnygga. Ha en skön måndagkväll! Kram/Annie

    SvaraRadera
  2. Men, hur sköna är de? Jag har inte fått svar på denna fråga, för visst är många jätte tjusiga!
    :)

    SvaraRadera