tisdag 15 juni 2010

Studentpresenter







En av dotterns studentpresenter - tysk "champagne" (sekt) och - bakis-medicin, hmm...... Gåva från kusinen som tog studenten för ett par år sedan med egna erfarenheter helt uppenbart ;)




TREVLIG TISDAG!



Tänka sig att sonen klarade uppkörningen för buss idag - STORT GRATTIS A!! Nu har sonen körtkort för både buss och lastbil med släp förutom vanliga bilkörtkortet = stolt mamma! Hur konstigt är det inte att se sin lille son efter vägen körandes en långtradare!! Helt overkligt OCH det påminner mig om att tiden går, usch... Åldersnoja jag? Nääää....

Jag har ju pratat en del på bloggen om äldsta dotterns student, gissar att det inte undgått någon vid det här laget, fniss. Hoppas jag inte tråkat ut er... Här kommer ytterligare några bilder - foton av en del av de presenter hon fick...


Jättefin ring...


... köksprylar som på sikt kan användas i den egna bostaden...


... och flera superfina armband.


Dottern har vistats mycket på resande fot senaste tiden så den här resefönen ovan var verkligen en lämplig gåva :)


Tänkvärda ord på ett superfint smycke! Är svag för text på smycken, textilier och annan inredning - såå fint tycker jag - och personligt!

Trillade över ett superfint berlock i en lokal butik och kände genast att - YES - det här smycket ska dottern få - det stämmer till punkt och pricka på hur vi ser på henne...



... beutiful - loved - blessed! Såå fint! Hjärtat sitter löst framför brickan.

Nu ska här lagas lasagne och efter det vankas tårta! Måste ju fira sonens körkort :) Det finns alltid tillfällen att käka tårta - varje dag *blink*.



Kramizar aka

3 kommentarer:

  1. Vilken känsla när de "små" blir stora, jag tycker det går för fort ... :)

    SvaraRadera
  2. Så fina presenter hon fick. Härliga smycken :). Köksgrejer är ju inte heller helt fel... Fick ett gott skratt åt "bakis-burken" ;). Kram!

    SvaraRadera
  3. Hallå hallå! Tänk när dottern tar studenten.
    Jag är rädd att åren ska gå för fort! Försöker njuta dem massor nu, mina ungar är ju fortfarande små...

    Härliga smycken hon fick! :D

    Emma

    SvaraRadera