onsdag 30 juni 2010

Present och loppisfynd


Här ser ni ett projekt som ska fixas nästa sommar - då ska trägolvet slipas. Gäller att vara ute i tid med all planering, hihi.



EN OLYCKA KOMMER SÄLLAN ENSAM...

Knappt har vattenläckan i källaren lagats innan nästa grej händer, suck. Min tvättmaskin har gett upp, finito, kaputt.....#%%/&%%%""¤&=)¤#"!!! Grrrrr säger jag bara... Det blir bara till att gräva djupt i plånboken och gilla läget med andra ord :( Finns ju roligare saker att använda pengarna till!





Ovan ser ni korgen våra långväga vänner hade med sig då de kom till oss för att fira midsommar :) De hade proppat den full med en massa fina saker, även en del godsaker och mat - lovely!! Tusen tack C och P!! Funderar på om jag ska ha ett olivträd i det, vad tycker ni bloggisar??







Jag var ju på loppis för ett tag sedan och lovade visa mina inköp och här ser ni ett av dem - lampan! Jag tycker den är jättefin OCH BILLIG, kostade 60 kr - som hittat!! Lampfoten är av marmor.



Tycker den gör sig bra i vardagsrummet, eller ska jag säga hallen?? Allt hänger ju ihop, här ovan ser ni hallen.


Nu står grekisk sallad på bloggerskans meny, mmmm....


TJING TJING

2 kommentarer:

  1. Hej! Hittade hit idag. Så fint ni bor och vilken fin blogg. Här kommer vi ses igen!
    Hälsningar Jennie

    SvaraRadera
  2. Vad synd med tvättmaskinen... alltid tråkigt med oförutsedda utgifter. Lampan var verkligen ett fynd :)! Den passar fin-fint i vardgasrummet (hallen) och jag är säker på att ifall du nån dag tröttnar på att ha den här så är den väldigt lättplacerad även i något annat rum! Jag vill gärna se ett olivträd i korgen ;). Kram!

    SvaraRadera