torsdag 10 juni 2010

Härliga studenten



Nu stundas den viktiga dagen...


... och mamman i huset har mycket att stå i! Har gjort diverse inhandlingar, plockat sommarblommor, köpt presenter och maken är precis i färd med att hugga ner björksly att dekorera förstukvisten med. Vi kommer inte att hålla till i vårt hus eftersom det kommer mååånga gäster, närmare bestämt 100 st!! Men då tillhör inte alla gästerna vår familj förstås eftersom studentfesten samordnas med två andra familjer. Är i skrivande stund på väg till bystugan där allt ska förberedas och jag gissar att jag kommer hem seeee.......nt i kväll. Kommer då bara att vilja...



Säng och sängbord Wilma från Mio Möbler. Lampa liksom klocka från IKEA. Tapet Pigkammaren, Borås Tapeter.

... släcka min sänglampa och slänga mig i sängen för att Zzzzzzzzzzzzzzzzzzz! Jag kommer inte att hinna in på bloggen i morgon och vill med detta inlägg passa på att önska er alla en trevlig inledning på helgen!


Tjingeling aka

1 kommentar:

  1. Det låter stressigt men oxå väldigt, väldigt roligt :). Hoppas allt går bra och att du hinner roa dig riktigt ordentligt mellan alla måsten! Kram/Annie Ps. Ert sovrum ser jättefint ut!

    SvaraRadera