tisdag 1 juni 2010

Skor och klänning



HEJ TISDAG!



Fick ett mail från min fina vän K som skrev ett så fint ordspråk " Ta alltid ut segern i förskott, sedan vet man inte hur det går"! Va... säger inte det otroligt mycket! Tack K för de fina och tänkvärda orden, hoppas få se dig som gästbloggare här i bloggen nästa vecka :)

Var förbi stan idag igen och råkade *host* slinka in på
H & M. Fick syn på denna....



... klänning som av en händelse råkade följa med mig hem *blink*. Det vankas nämligen party för tjejerna i helgen! Vi är en samling före detta kollegor som slår klackarna i taket ett par gånger varje år - och vi har ALLTID lika roligt!! Hoppas få ta lite bilder från partyt!

Klänningen saknar axelband, sitter uppe över bysten och har ett knytband i midjan.




Skön i materialet och billig, 149 kr - som hittat! Vill ni se kläder i bloggen förresten?? Hoppas det eftersom jag själv tycker det är sååå kul med kläder!



Fina klara färger, khakigrön bottenfärg med mönster av påfåglar, löv och en tiger fram- och baktill. Tänker mig en svart tunn kofta, tights utan fot, svarta högklackade gladiatorsandaler och de här...




- fina örhängena som matchar färgen i klänningen! Tror ni på det här?? To keep eller lämna tillbaka??

Nu kom maken hem, kanske hinner vi lapa lite sol på verandan innan den går ner för i kväll!


KRAMIZAR AKA

4 kommentarer:

  1. Vilken partypingla du kommer att vara i helgen :) Jättesnyggt! Angående kläder så läser jag gärna blogginlägg nu som då om kläder :). Som "hemmamamma" så orkar jag oftast inte satsa så mycket på kläder till mig själv, det är ju inte så många som ser en om dagarna (o så e de så mycket enklare att köpa gulliga barnkläder ;)), men det är alltid roligt att ta del av andras inköp :). /Annie

    SvaraRadera
  2. Verkligen en klänning med klös,du kommer bli så snygg i den.
    Ska bli sååå himla kul att ses.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Hej!!
    Jag tror jag aldrig skulle gå hemifrån med den vyn över sjön, som du har.... Uuuunderbart!!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Hej och TACK så mycket för bebisgratulationerna! :)

    Snygg outfit -du kommer att vara skitsnygg. Skulle kunna tänka mej den själv faktiskt. Men inte med alla dessa grav.kilon... ;)

    Ha en toppendag!
    KRAM

    SvaraRadera