måndag 3 maj 2010

Vadåå.....





SKULLE JAG VARA FÖR GAMMAL FÖR ATT HA DESSA SKOR??!!


















...mycket ska man få höra innan öronen trillar av.... 

Äldsta dottern har köpt ett par nya vårskor så kallade converse. Kanonsnygga tycker jag! Har funderat på att köpa ett par åt mig själv, undrar bara vilken färg jag ska välja... Tycker jättemycket om rött, men vitt är snyggt och fräscht till sommaren, men opraktiskt.... får nog bli ett par svarta - de funkar till allt.

Testade dessa skor hemma och frågade döttrarna om jag blev snygg i dem och VAD TROR NI JAG FICK FÖR SVAR???? Jo, det ska jag säga "mamma, du är för gammal för de där". Va, hur då? Sen när då? Buhu... Nää det tror jag väl inte.....omöjligt... *blink*
















Är ju inte direkt någon ungdom längre, det går ju liksom inte ihop när dottern blivit så här stor! Men shit, när hände det egentligen för jag har då INTE alls hunnit med!! Och efter att ha tittat runt på alla människor med converse-skor kan jag konstatera att jag inte alls är för gammal! Så det så! Enligt min analys så här långt bärs dojjorna av alla mellan 10- 50 år, så jag har några år tillgodo med andra ord, hi hi.

Designen på snickarglädjen ovanför ytterdörren har jag hittat på nätet men minns tyvärr inte hemsidan... Hör gärna av er om någon vet så kan jag hänvisa till sidan!


Nu hägrar middag, mumma... och förstås hänga lite tvätt....


Härlig måndagkväll alla trevliga människor som tittar in på min blogg - uppskattas!!

5 kommentarer:

  1. Tack för den fina kommentaren hos mig! Jag tycker absolut att du ska köpa ett par converse, finns väl ingen åldersgräns på sådana! Dina barn ska vara stolta istället som har en så cool morsa ;)

    SvaraRadera
  2. Håller med dig Annie! Tack för ditt stöd:)

    kramizar aka

    SvaraRadera
  3. Ingen åldersgräns!!! :)

    SvaraRadera
  4. Vad var det för mossig kommentar från döttrarna? Du är inte alls för gammal!! Finns ingen som helst åldersgräns... nu funderar jag skarpt på att köpa ett par egna, haha... och jag är 64. Så det så!

    Ha det bra.
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  5. Åh vilken härlig kommentar Eva-Mari!! Jag håller med dig, fniss.

    kramiz aka

    SvaraRadera