fredag 28 maj 2010

Svalkande sommarklänning


Sommarklänning från La Reudote.



HÄRLIGT MED FREDAG!!

Har haft heldagsstudier på schemat idag men har även hunnit med en liiiiten tur på stan :) Hade egentligen inte tänkt gå i affärer, det är nämligen helt livsfarligt för en person som mig - jag ser nämligen en massa VILL HA-saker överallt. Nåja, jag kostade på mig en liten stund på stan i alla fall, blev sisådär ett par tre timmar *host*. Jag hade siktet inställt på något sommarfint, vad tycks om den här...




... fina klänningen ovan från Indiska!. När sommaren kommer blir det ju en och annan ljummen sommarkväll i goda vänners lag, trevligt då att plocka fram en fin klänning som är både fest och sommar på samma gång. En härlig solbränna till är fräscht... och så klart...fina smycken. Hade tänkt mig något i stil med denna...




... klänning, och så klart SKORNA!



De här skorna ovan från Tommy Hilfigher är läckra tycker jag, går att köpa här.




Fick syn på klänningen ovan som är en Jade Jagger for Indiska, jättefin men endast för vågade damer som törs visa hela behagen - alltså inget för mig *blink*.




Trillade sedan över den här söta klänningen... men jag vill ju ha lite party också :)




Jättefin virkad spets...

Till slut hittade jag då min känning som 1) klär en solbränna 2) passar till de högklackade skorna med slingrande snören upp för vaden  3) är svalkande och böljande samt bäst av allt 4) = PARTY *blink*.






Skimrande detaljer ...







.. en riktig flower power -klänning från Myrorna för det blygsamma priset 135 kronor - som hittat! Kan inte bli mer party än så här, eller??

Nu - fredagsmys med yngsta dottern och maken, god mat och ett UNDERBART GOTT rött i glaset!



TJING!


1 kommentar:

  1. Vilken härlig sommarklänning du hittade till slut. Uppfyller verkligen alla fyra kriterier :). Skorna är också toppensnygga (fast jag vågar inte tänka på vad Hilfigher-dojorna kostar!). Vad studerar du förresten? Ha en skön fredagkväll! /Annie

    SvaraRadera