lördag 1 maj 2010

Mera kök!



Får jag presentera Harry Potters söta tjejkompis Hermione!!! 


Hej alla! Vaknade med känslan av att vilja ligga kvar ännu ett tag - då det slog mig att minsta dottern skulle på maskeradkalas på eftermiddagen med temat Harry Potter!! Herregud, hur hade jag kunnat glömma det och hur i hela friden skulle hon klä sig??  Nåja, efter lite klurande, DVD-film med Harry Potter, inköp av vitskjorta och låååång tid med krepp-tången blev resultatet så här......

Men nu var det ju inte det jag tänkt blogga om idag utan istället visa er lite mer bilder från mitt kök! Nedan är vrån utanför skafferiet. 

















Och här är dörren in in till skafferiet.  Sååå praktiskt med förvaring, sväljer massor!! Om tittar i köksfönstret rakt fram.........












...ser ni dessa söta hjärtan! Jag har fått dem i gåva av min goda vän L som för övrigt lovat gästblogga i min blogg!  

Nu ropar magen, dags att göra tacopaj och en god sallad till det! Återkommer med mera köksbilder i morgon!


Önskar er en skön lördag kväll! //aka

1 kommentar:

  1. Hej! Vilket supermysigt kök ni har. Speciellt vrån med soffan gillar jag :) Ert köksbord är också fint..med plats för många matgäster :). Ser fram emot morgondagens köksbilder! /Annie

    SvaraRadera